WHEM Victoria, Diemen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kreeg er nog enkele foto's bij en dacht...laat ik eens gek doen. Helaas kon ze as vroeg id avond, dat kwam mij niet uit dus heb het erbij moeten laten. Op de foto's zag het er in elk geval erg appetijtelijk uit. Maar ja, wat brengt dat ons ??

Zou mooi zijn als er iemand een mooie review over plaatst ?

Ik zou toch denken dat het de dame van foto 4 is.

Dus een tandje minder lekker dan op de overige glossy foto's, maar wel ok, hoewel niet in het bezit van een D cup die wel in het profiel vermeld staat.

Maar extra info kan de twijfelaar idd nog voren of naar achteren pushen....even afwachten wie er in Diemen is geweest.

Ik ben geweest. Bekende locatie in Diemen, dicht bij metro station. Leuke spontane dame; ze geeft een echte GFE met veel tongzoenen. Raakt zelf ook erg opgewonden van zoenen, likken en vingeren. Bij oraal ging condoom er wel snel omheen. Voor 50 extra doet ze ook cim, maar geen gebruik van gemaakt. Zoals je ook op de foto's kan zien: mooi gezicht en grote donkere kijkers. Ook best een grote natuurlijke cup. Vond alleen de rest van haar figuur stuk minder aantrekkelijk: niet echt slank, eerder beetje mollig en buik niet strak. Maar als je dat niet erg vind en op zoek bent naar een GFE date met een lieve en spontane meid die zich volledig geeft dan is het een dikke go.

Thanks @Latenightbird !

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan