• GR is afgelopen nacht terug verplaatst naar de originele omgeving, zodat we verder onder "load" kunnen testen of de performance problemen verholpen zijn op die omgeving, zoals hier in september toegelicht. 🤞Ervaar je vandaag performance issues, dan weet je alvast waardoor.

Recensie Victoria. Deurne

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

johannus

Vaste klant
206
28/06/23
243
10
Heeft geen eigen advertentie op RL.
Staat dus vermeld op adv van Kelly en Laila in Deurne. Met vermelding Nederlandstalig, houdt van zachte aanraking laat je van top tot teen verwennen. Dat klopt dus allemaal. Normaal gebouwd. Ziet er goed uit, geen superbabe maar prima geen toevoeging of moet een klein beetje in lippen zijn. Wie al eens bij Kelly Laila geweest is zal weten dat ontvangstruimtes tip top zijn ruim, proper, douche mogelijkheid. Victoria eerst haar wat bekeken en verwend dit werd gewaardeerd, behoorlijk opgewonden leek mij een goed moment om intiem te gaan CD aangebracht dit deed ze klassiek met mond plus pmc, aangezien wij ons klaarmaakten voor intiem met CD plaatsing weet ik eigenlijk niet of ze pzc doet, wsl wel. Voortzetting positie met haar op buikje poep omhoog en heerlijk lang en diep doggy nog andere posities gedaan zalig klaargekomen. Dan stelde zij voor de massage te geven. En dit doet zij dus enorm goed heel duidelijk dat ze hiervoor training heeft gehad. Echt goed. Namaste. Date beeindigd samen onder de douche waarbij zij het belangrijk vond mij te verzorgen en te wassen. Het geheel gaf echt een goed gevoel super ontspannen daar weggegaan. Merciekes.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan