Recensie Victoria, Den Haag 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bob_boobie

Newbie
Forumpionier
13
03/07/21
25
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5982725-victoria
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zaterdagmiddag bij Victoria geweest. Een nieuwe ster aan het firmament zo is gebleken. Na mijn recensie over Eva in Maarn was ik enigszins huiverig om nogmaals een eerste recensie te plaatsen omdat ik merkte dat daarna de hele wandelgemeenschap ermee vandoor ging en ik zelf nog maar weinig aan mijn trekken kon komen. Of.. Naja, jullie begrijpen wat ik bedoel 😅

Op zich is de vergelijking met Eva wel treffend... Victoria ontving mij in een mooie witte doorzichtige negligé in een net en schoon appartement. Zoals gebruikelijk bij de dames van plezier staand achter de deur. Dus pas nadat ik binnen was zag ik het meisjesachtige gezichtje met prachtige ogen. Uiteraard daalde mijn blik snel af naar beneden en wist ik dat mijn eigen ogen genoeg te doen zouden hebben tijdens de date. Wat een sensueel lichaam! Omdat vulgair taalgebruik niet past bij mij, maar zeker ook niet bij Victoria, zal ik het kortweg omschrijven met 'Al het kwaliteitsspeelgoed voor de veeleisende man van vandaag. Omdat je het waard bent'...

Normaal kom ik fris gedouched enzo aan maar het was al zaterdagmiddag dus even de douche gebruikt. Victoria keek aanvankelijk toe maar besloot het spel alvast te starten door er bij te komen... Zij zeepte mij in, ik gleed met mijn zeephanden over alle bereikbare pretplekjes van haar. Dat glibberen en glijden hield op toen ze door haar knieën zakte en mijn eigen speelgoed in haar mond nam. Tegen de muur leunend kon ik alleen nog haar hoofdje aaien... Normaliter moeten dames redelijk hun best doen om mij pijpend klaar te krijgen maar zonder handen lukte het Victoria om in recordtijd een orgasme van jewelste teweeg te brengen. Zonder een krimp te geven bleef ze doorgaan terwijl mijn zaad rijkelijk vloeide. Pas nadat ik 'stop' riep hield ze op en liet ze een voorraad van een week langs haar lippen en kin glijden... De douche deed de rest.

Opgefrist en wel naar het bed. Na een intens eerste orgasme duurt het bij mij meestal wel even voor de tweede ronde van start kan. Dat gaf me mooi de gelegenheid Victoria wat beter te leren kennen en onderwijl te genieten van haar heerlijke lijf. Af en toe wat Google Translate erbij maar al met al een prettig gesprek met tussendoor wat knuffels, strelingen en kussen. Allemaal zonder het gevoel van tijdsdruk of professioneel afwerken.

Op enig moment leidden de strelingen tot de wederopstanding van kleine Bob. Dat ging niet onopgemerkt en Victoria ontfermde zich teder en bekwaam om hem. Na wat pijpwerk, cowgirl en reverse cowgirl (wat een uitzicht geeft dat trouwens!) stelde ik doggy voor omdat ik weet dat ik dan meer controle heb en het klaarkomen kan sturen.

Ik staand aan de rand van het bed hupte Victoria naar mij toe en stopte kleine Bob erin, nét onder die appelronde billen. Met gretigheid werden mijn alsmaar hardere stoten ontvangen. Onderlangs speelde ze met haar clitje en terwijl ik voelde dat ze alsmaar natter werd hield ik het niet meer en kwam grommend klaar.

Samengevat: top ervaring! Langer binnen geweest dan afgesproken en betaald zonder enig gevoel van haast te hebben ervaren. Zodra ik weer tijd heb om dat voor mij lange stuk te rijden ga ik zeker weer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan