WHEM Victoria, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik denk me te herinneren, dat ze eerder Gabi heette, maar kan het mis hebben...
Wie heeft ervaring met Victoria?

Lijkt er wel sterk op vooral foto op de trap. Teap zelfde gebleven ander outfitje.. voor 50 xtra was gabi zonder te neuken

Dat weet ik dan weer níet, maar zie dat in haar WA profiel 'Gabi Victoria' staat, dus kan niet missen...ff zoeken naar recensies van Gabi dan...

Dat zie je vaker.
Dame krijgt spijt van het aanbieden van nzc. Oplossing is dan andere naam, foto's en profiel zonder deze optie.
Verdiensten dan toch hoger.
Oude klanten kunnen nog vaak van deze speciale service gebruik blijven maken.

yes inderdaad, ze heet gabi voorheen.

ik was paar maanden geleden bij haar geweest.
had 45 min genomen.

gezicht is wat gefotoshopt. foto 4 en 7 zijn komt het meest in de buurt
is zeker geen lelijke dame, ik schat haar wel begin tot mid 30 qua leeftijd.
haar lichaam komt wel geheel overeen met de fotos, heerlijke borsten en billen.

Dame spreekt helaas wel gebrekkig engels.
Ze komt afspraken goed na, pzc, beetje zoenen.

Wel begon ze me kort te pijpen en wou over gaan op neuken, en haar laten komen in 69, want was nog niet eens 5 minuten verder ja hallo.
Neuken was oke, weinig reactie of gekreun.
uiteindelijk in doggy afgemaakt. Daarna was ze vrij snel van het bed af. Wat zeker een afknapper is. En had spijt dat ik 45min had genomen.
Niet nageknuffeld of iets dergelijks.

Zeker een lekker lichaam, voor 30m 100 euro pzc is prima te doen. maar er zijn leukere dames
geen herhalingsgevaar voor mij in ieder geval

Gabi kan je helemaal suf neuken. Typische latina slet. Gewoon de centjes laten wapperen en dan is alles mogelijk. Ik bedoel als je lief doet tegen der dan gaat ze proberen over je heen te lopen. Ze weet altijd wel wat ik wil en is inmiddels vrij gewillig. Vorige keer bij binnenkomst had ze een rokje aan, heb haar gelijk tegen de muur gezet en hard in haar kont geneukt. Ze kan niet zoveel hebben in der reet maar probeert het wel, en hoe dominanter je bent hoe minder moeilijk ze doet. Ze vraagt wel altijd om extra centjes, die krijgt ze dan ook als ze goed haar best heeft gedaan. Zeker wel een goede hoer als je het mij vraagt.

Vorige keer bij binnenkomst had ze een rokje aan, heb haar gelijk tegen de muur gezet en hard in haar kont geneukt. Ze kan niet zoveel hebben in der reet maar probeert het wel, en hoe dominanter je bent hoe minder moeilijk ze doet. Ze vraagt wel altijd om extra centjes, die krijgt ze dan ook als ze goed haar best heeft gedaan. Zeker wel een goede hoer als je het mij vraagt.
Maar jij bent wel vaste klant bij haar? Niet dat je een eerste keer bij haar komt en zonder instemming haar gelijk in haar kont kunt pompen (of vagina).

Gabi kan je helemaal suf neuken. Typische latina slet. Gewoon de centjes laten wapperen en dan is alles mogelijk. Ik bedoel als je lief doet tegen der dan gaat ze proberen over je heen te lopen. Ze weet altijd wel wat ik wil en is inmiddels vrij gewillig. Vorige keer bij binnenkomst had ze een rokje aan, heb haar gelijk tegen de muur gezet en hard in haar kont geneukt. Ze kan niet zoveel hebben in der reet maar probeert het wel, en hoe dominanter je bent hoe minder moeilijk ze doet. Ze vraagt wel altijd om extra centjes, die krijgt ze dan ook als ze goed haar best heeft gedaan. Zeker wel een goede hoer als je het mij vraagt.
Man man man, wat een trieste taalgebruik. Je kan toch netjes blijven praten over dames die dit vak uitoefenen?

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan