Victoria, Amsterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

vrijgezellig

Vaste klant
202
10/06/23
134
6
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6005075-victoria
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Haar foto's lijken erg ok, dus ik was wel down voor een pleziertje met haar. Helaas werd het best wel een tegenvaller.

1. Er zit een boeker tussen waar ik pas achter kwam op haar kamer.
2. Engels kon ze amper.
3. Zoenen wilde ze niet (was wel afgesproken maar dus met assistent). Zij wuifde het weg zo van ja, dat heeft zij gezegd, niet ik.
4. Beffen deed ze moeilijk om, beetje duwen met haar benen enzo.
5. Ze was uit bed getrommeld door haar assistent/manager, wat resulteerde in een beetje lusteloze chick.

Ik had direct om moeten draaien toen ik hier achter kwam, maar ja bent geil en je wilt ketsen... Soms valt het mee, dit keer absoluut niet.

Na 1x sex en wat gepraat te hebben, vroeg ze wat wil je doen.... praten of nog een x sex... Ik had al door dat ze er niet echt om zat te springen, dus ik bood haar aan de 2e x te skippen die afgesproken was als ze me 50,- teug zou geven. Dat wilde ze niet want ze had een uur tegen haar 'manager' gezegd en dus moest er dan nog wel ff geketst worden want ging niet 200,- betalen voor 1x ballen en zoveel telerurstelling.

De 1e sessie was simpel missio en 2e x doggy staand naast het bed. Pijpen was ok maar geen topper.

0% herhalingsgevaar. Heren, skip deze ad....
 
Terug
Bovenaan Onderaan