- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- BDSM spel
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Penismassage
- Pijpen zonder condoom
- Soft SM
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 120 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-onttvangst/purmerend/2823353-sonya
- Totale kosten (in euro)
- 340
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Op kinky.nl viel mijn oog op het profiel van Sonya. De foto's in haar profiel trokken mij aan, ik houd namelijk van petite dames. Via WhatsApp was een afspraak snel gemaakt. Zij ontvangt op een discrete en nette locatie in Hoorn. In huis was het behaaglijk warm. De ontvangst was hartelijk, Sonya vertelde direct dat haar kennis van het Engels beperkt is, maar we konden goed bespreken welke wensen ik had. Al snel gingen onze kleren uit en stond Sonya naakt voor me. Zij is het type waar ik wel op val, petite, kleine borsten en billen. De foto's op kinky geven haar goed weer.
Ik werd eerst door haar lekker gepijpt (zc) en daarna heb ik haar op haar rug gelegd en na een korte befbeurt kon ik mij niet langer beheersen en moest ik haar gewoon in missio neuken. Zij doet goed mee en tussendoor natuurlijk met elkaar zoenen. Na een tijdje een pauze en speelde zij met een kleine dildo in en rond haar kut.
In doggy ging het verder en zij houdt wel van een paar (niet al te harde) klappen op haar billen. Ze heeft daarvoor zelfs ook een zweepje paraat. Tijdens een ingelaste pauze werd ik door Sonya licht gemasseerd waarbij zij mij ook een prostaatmassage gaf.
Daarna heb ik haar weer in missio genomen en uiteindelijk in haar klaargekomen. Daarna nog even douchen en naar huis.
Ik vond het een geslaagde afspraak. Sonya is het type dame dat ik graag neuk. Ondanks de beperkte communicatie was de sfeer ontspannen en aangenaam.
Ik werd eerst door haar lekker gepijpt (zc) en daarna heb ik haar op haar rug gelegd en na een korte befbeurt kon ik mij niet langer beheersen en moest ik haar gewoon in missio neuken. Zij doet goed mee en tussendoor natuurlijk met elkaar zoenen. Na een tijdje een pauze en speelde zij met een kleine dildo in en rond haar kut.
In doggy ging het verder en zij houdt wel van een paar (niet al te harde) klappen op haar billen. Ze heeft daarvoor zelfs ook een zweepje paraat. Tijdens een ingelaste pauze werd ik door Sonya licht gemasseerd waarbij zij mij ook een prostaatmassage gaf.
Daarna heb ik haar weer in missio genomen en uiteindelijk in haar klaargekomen. Daarna nog even douchen en naar huis.
Ik vond het een geslaagde afspraak. Sonya is het type dame dat ik graag neuk. Ondanks de beperkte communicatie was de sfeer ontspannen en aangenaam.