Volgens mij wordt hiermee het volgende bedoeld;
* Europees, afkomstig uit de landen die niet in de onderstaande rijtjes staan, of volgens de algemene aanduiding van ons continent.
* Oost-Europees, is afkomstig uit landen achter het voormalig ijzeren gordijn. Hongaarse, Roemeense, Bulgaarse, Russische Oekraïnse, enz
* Zuid Europees, is Portugese, Spaanse Italiaanse, Griekse en soms ook Turkse.
Soms zie je wel eens Zuid-Amerikaansen, of Oost-Europesen, die zich als Zuid-Europees voordoen... Whatevah!
West-Europa en Oost-Europa voor mij zoals voor de val van het ijzeren gordijn en (voorheen) de economische ontwikkelingen in een land.
Noord: Noorwegen, Zweden, Finland
West: Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk, Denenmarken, Groot-Brittanië
Oost: Polen, Oekraïne, Baltische Staten, Rusland, voormalig Joegoslavië, Tsjechie, Slowakije, Slovenie, Albanie, Roemenië, Bulgarije, etc.
Zuid: Griekenland, Italië, Spanje, Portugal, Malta
Er zijn inderdaad meiden die zich voordoen alsof ze uit een ander (wereld)deel komen. Veel Roemeense meiden noemen zich Italiaans.
Waarom? Misschien omdat ze denken dat we het niet met Roemeense hoertjes willen doen. Dat een Italiaans kutje lekkerder is.
Mij maakt het niets uit: als het maar nat is en de lovemachine er helemaal in kan.
Heb zelfs liever een Roemeens dan een Italiaans hoertje. Vaak zijn de Oostblokkertjes nog niet zo arrogant en is de service toch wat beter en meer.