- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/veronique-prive.html
- Totale kosten (in euro)
- 200
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Ik ben nu al een paar keer bij Veronique (Vero voor de vrienden) langs geweest.
Een zeer leuke en aangename dame, die zelf ook enorm van seks houdt.
Bij het binnenkomen ontvangt ze je in een leuk lingeriesetje, kan je al onmiddelijk zien wat ze in huis heeft.
In het begin centjes regelen, gaat ze even wegleggen. Als ze terugkomt begint ze direct te kussen.
Pijpen doet ze ook ongelooflijk graag. Moet ze altijd optijd laten stoppen, want anders is er na 10 minuten de pret al af.
Meerdere keren is zeker geen probleem bij haar. Heb ook verschillende standjes met haar kunnen doen, missionaris, cowgirl.
Ze geniet ook oprecht van de seks, het is zeker niet gespeeld.
Naast de goede seks, kan ze ook meepraten over diverse onderwerpen. Ze is ook aangenaam om mee te praten en leuke conversaties mee gehad.
Mij ziet ze zeker nog terug!
Een zeer leuke en aangename dame, die zelf ook enorm van seks houdt.
Bij het binnenkomen ontvangt ze je in een leuk lingeriesetje, kan je al onmiddelijk zien wat ze in huis heeft.
In het begin centjes regelen, gaat ze even wegleggen. Als ze terugkomt begint ze direct te kussen.
Pijpen doet ze ook ongelooflijk graag. Moet ze altijd optijd laten stoppen, want anders is er na 10 minuten de pret al af.
Meerdere keren is zeker geen probleem bij haar. Heb ook verschillende standjes met haar kunnen doen, missionaris, cowgirl.
Ze geniet ook oprecht van de seks, het is zeker niet gespeeld.
Naast de goede seks, kan ze ook meepraten over diverse onderwerpen. Ze is ook aangenaam om mee te praten en leuke conversaties mee gehad.
Mij ziet ze zeker nog terug!