Recensie Veronique, Alkmaar, Achterdam, 2p1gp2 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Justcheckin

Newbie
1
31/07/24
0
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ergens rond maart/april 2024 heb ik bij een bezoek te Alkmaar kennis mogen maken met Veronique. Na een rondje wandelen trok haar glimlach (en goede looks) mij over de streep om bij haar binnen te stappen.

Veronique is een zeer vriendelijke dame die je meteen op je gemak stelt zodra je binnenstapt. Ze praat er (in goed Engels) lekker op los terwijl we ons beide van de overbodige kleding ontdoen.

Ze vertelt dat ze uit Slowakije komt en dan een paar weken werkt en weer naar huis gaat. Dan komt ze weer terug wanneer ze de mogelijkheid heeft om na een paar weken weer naar huis te gaan.

Aangezien het koud was, mocht ik staand mijn handen opwarmen aan haar billen terwijl ze dicht tegen me aan stond en rustig met mijn jongeheer aan het spelen was. Na een tijdje draait ze zich om en mocht ik ook genieten van de rest van haar lichaam terwijl ze met haar billen tegen me aan staat. Heerlijk!

Eenmaal op bed beland heerlijk gepijpt en de boel afgemaakt terwijl te bovenop me zat en me diep in mijn ogen aankeek.

Zoals jullie kunnen lezen heb ik een erg goede ervaring gehad maar haar helaas nadien niet meer gezien op de Achterdam wanneer ik daar was (ik woon een eind uit de richting).

Als iemand weet wanneer ze er weer is, hoor ik dat graag!

Terug
Bovenaan Onderaan