Drie maanden geleden bij deze heerlijk Geile meid geweest. De laatste keer had ik een neuk machine gezien bij haar en ik bleef daar maar over fantaseren.
Dus afspraak gemaakt ging vlot en snel .
Dus gisteravond heerlijk voor twee uur afgesproken. Ontvangt in gezellig studio en parkeren gratis en makkelijk.
Ik jan gevraagd naar een kerst outfit en bij binnenkomst zag ik een heerlijke geile Kerstvrouw.
Na douche en euro's kon het feest beginnen.
Heerlijk tongen en belandde op het het bed . Zij wou eigenlijk beginnen met pijpen maar ik was haar voor en heb haar heerlijk liggen beffen.
Daarna kreeg ik een heerlijke pijp beurt met dat zalige oogcontact. Na diverse standjes uiteindelijk lekker in haar mond klaargekomen .
En toen na even rust werd de Boeddha van de massage tafel gehaald . En kwam mijn fantasie met de neuk machine uit . En ik kan je zeggen het was echt mega geil .
Als ik nog tijd had deze week zou ik nog een keer terug gaan , maar helaas andere verplichtingen.
Ps waar ik een beetje moe van wordt is al het gezeur . Volgens mij is dit forum ervoor om recensies te schrijven en niet om een absolute top meid die doet wat in haar advertentie staat zwart te maken .