Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Afgelopen Zaterdag bij Veronika geweest.

Maar ik ben niet helemaal positief zoals de meesten hier helaas.

Afspraak maken ging zeer soepel, had woensdagavond al geappt of ik Zaterdag terrecht kon. Direct een appje terug met "natuurlijk, hoe laat wil je komen, en voor hoe lang?"

TIjd afgesproken, en inderdaad Zaterdagochtend even bevestigen.

Dat ging zeer soepel.

Alleen toen ik aankwam en de deur ging open vond ik haar niet echt mooi. Denk dat ze minimaal 45 jaar is, misschien ouder?

Haar borsten hingen erg, stonden niet zo mooi rond als op de foto van kinky.

En haar lichaam was ook niet helemaal wat ik aantrekkelijk vind. Toch best flink, niet dik, maar ook geen normaal postuur.

Stijl haar zoals aangegeven door medewandelaars.

We hadden afgesproken voor een uur.

Netjes €180,- afgerekend.

Na het douchen, lag ze al klaar, even een grondige inspectie van de kleine generaal.

En toen konden we beginnen.

Het pijpen was heerlijk, diep en snel, precies waar ik van hou.

Maar ze ging na een 30 seconden a 60 seconden, in standje turbo.

Ze wilde mij zo snel mogelijk klaar laten komen, nou met dat tempo duurde dat een aantal minuten.

Daarna liep ze naar de badkamer om het uit te spugen en op te frissen.

Daarna mocht ik even opfrissen/douchen, zodat we met de 2e ronde konden beginnen.

Waar ik al bang voor was gebeurde, hij werd de tweede keer niet hard meer.

Ik had mijn kruid verschoten. En omdat ik haar niet aantrekkelijk vind, werd het een erg moeilijk verhaal.

Eerlijk is eerlijk, ze probeerde er echt een leuke tijd van te maken, en ze probeerde van alles om hem weer op oorlogssterkte te krijgen. Maar het ging helaas niet.

Afgesproken dat ik dan maar een half uurtje zou blijven. Netjes een deel van mijn geld teruggekregen.

Dus eigenlijk heb ik €130,- betaald voor 5 minuten pijpen met klaarkomen in haar mond, en 3x douchen.

Dus ik heb een beetje een nare nasmaak na de date.

Lag niet aan haar, zoals ik zei, probeerde zij er echt een leuke tijd van te maken.

Maar ik verwacht de dame die ik zie op de fotos van Kinky, maar ze leek meer haar moeder of oudere zus.

Dat gebeurt mij trouwens steeds vaker, dat de fotos niet recent zijn of bewerkt zijn.

Ik ben er een beetje klaar mee dat je met priveontvangst altijd maar moet hopen dat de dame een beetje lijkt zoals op de fotos.

Denk dat ik alleen nog vaste dames ga bezoeken, en privehuizen, zodat ik tijdens een voorstelronde een keuze kan maken.

Terug
Bovenaan Onderaan