Recensie Veronica TS (Venezuela) La via Lactea Barcelona

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

schwanzer

Newbie
3
26/01/24
0
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
14
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik was begin november in Barcelona. Ben even naar La via Lactea geweest. Was even zoeken, deur valt niet erg op. Na binnenkomst werd ik naar een kamer met douche geleidt. Er werden ongeveer 7 dames aan mij voorgesteld. Was lastig kiezen, maar Veronica kwam al topless binnen, dat maakt wel indruk. Voor haar gekozen. Toen ze terug kwam, gelijk kleren uit en tongen en daarna begon ze mij te pijpen. Daarna nog standje 69 en ook haar sterretje gelikt. Toen ging ze op haar rug liggen en ik stak mijn lul zo in haar kontje. Ze had er wel iets moeite met de grootte had ik het idee. Even lekker stoten en toen op haar buik gekomen.

Daarna even liggen, ik dacht ik ga zo weer weg. Toen stelde ze voor om nog een dame erbij te roepen. Heb ik afgeslagen omdat ik redelijk moe was. Toen begon ze mij te zoenen en ik was zo weer op sterkte. Begon ze mij te pijpen en toen wilde ze mij neuken, bare. Gelukkig is ze niet zo groot. Na even stoten trok ze mij redelijk snel weer klaar.

Helaas is communicatie wel wat lastig, ze spreekt alleen spaans. Verder wel een lekkere dame en zachtaardig.

Ik vraag me wel af of ze allemaal bare doen daar.

Terug
Bovenaan Onderaan