Recensie Veronica, Roosendaal (vh Leiden, Apeldoorn, Den Bosch, Roermond) 3,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DIKKEIKKE

Vaste klant
106
18/01/22
44
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/wijchen/2943161-veronica
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame is een bezoekje zeker waard.
Knappe verschijning.
Prijs/kwaliteit is zeker goed.
Speelt niet alleen met jou, maar ook graag met zichzelf.
 
Wat Teddydebeer schrijft dat kan ik bevestigen.
De dame enkele maanden geleden twee keer bezocht in Wijchen. Exact de dame van de foto's.
Is erg in de weer met schone doekjes, maar zeker het bezoeken waard.
 
Heb blijkbaar alleen maar slechte ervaringen met Latinas en ook oost Europese dames zijn niet aanij besteed, vraagt specifiek om een GFE en alsnog zonder voorspel een condoom om je slappe pieken doen en beginnen met pijpen.
Sommige mannen zijn schijnbaar snel tevreden maar vond het weer knap waardeloos.
Ook allemaal neptieten, ziet er toch niet en voelt niet fijn, ze snappen er echt niks van. Misschien ligt het aan mij maar hou her bij NL dames...
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/wijchen/2943161-veronica
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik kan niet zeggen dat ik snel tevreden, maar met Veronica was ik dat zeker wel! Ze is wat fijntjes gebouwd, nog net niet tenger, en ziet er echt goed uit. Ze is niet een prater maar dat kan ook door haar gebrek aan taalkennis komen. Mede daardoor is een date van 3 kwartier of een half uur aan te bevelen.

Veronica is wel heel gewillig en als je zelf initiatief neemt heb je een leuke date. Voor de liefhebbers: ze heeft echt mooie voeten 😋😛
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2943161-veronica
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren in de ochtend een berichtje gestuurd en tussen de middag had ik een afspraak met haar in Lelystad.
De locatie is shabby, maar Veronica maakte alles weer goed.
Vriendelijke mooie dame, die overwegend Spaans spreekt.
Ze heeft inderdaad mooie voetjes en een lekkere poes.
Al met al een fijn uurtje met haar gehad.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/wijchen/2943161-veronica
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Kan wel naar Utrecht denk ik omdat ze daar veel ontvangt.

Ik dacht Jimbon's ervaring zal wat overdreven zijn of gewoon pech. Maar bij mij deed Veronica ook een afwerkklus. Whatsapp berichten waren erg kort en gaven eigenlijk wel aan hoe ze tijdens ons samenzijn te werk ging. Bij binnenkomst had ik aangegeven 30 minuten te willen blijven (€100). Ze was vriendelijk, maar al vanaf het begin afstandelijk en zakelijk (als ik via Marktplaats iets koop, heb ik vaak gezelliger ervaringen).

Laat ik met het positieve beginnen: ik vond dat ze er goed uitzag … dat is het dan ook wel.

Hoe zag de afwerkklus er dan uit (voor degenen die dit nog niet meegemaakt hebben, voor anderen "gedeelde smart is halve smart")
- Ik hoefde/mocht van Veronica vooraf niet douchen. Nu had ik thuis wel gedouched, maar toch apart. Schoonmaken ging met doekjes en daar was ze wel een paar minuten mee in de weer.
- Ik kreeg een paar zoentjes met bijna gesloten lippen, maar zeker geen tong.
- Voor pijpen zc moest ik direct €30 bijbetalen. Dat deed ze overigens wel erg lekker, maar vrij kort (1.5 a 2 minuten).
- Snel ging een condoom eromheen, maar op mijn verzoek mocht ik haar nog beffen. Na zo'n minuut werd dat afgebroken.
- Daarna even in cowboy, even in reverse cowboy, hup, nog twee doggie variaties en ik was al weer klaargekomen (ze doet dat erg vakkundig en lekker … bewust om je zo snel mogelijk te laten komen en de deur weer uit te werken).
- 15 minuten na binnenkomst was het klaar. Ik dacht, ik blijf nog even op bed liggen. Met duidelijke tegenzin kwam ze maar naast me zitten waarbij we elkaar nog even streelden terwijl ze naar een kale plek op de muur keek. Zonder enige ironie zei ze dat ik volgende keer een heel uur moest komen … uuuh, hm 🤔
- Na zo'n 2 a 3 minuten gaf ze aan dat mijn tijd erop zat. Na aandringen mocht ik nog wel een douche nemen.
- 24 minuten na binnenkomst stapte ik haar flat weer uit. Ik heb wel gemasturbeerd dat langer duurde 😜

Volgens mij was dit mijn eerste bezoek waar ik overwogen heb één ster te geven. Maar ja, het kan altijd erger.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/wijchen/2943161-veronica
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze week Veronico in Roosendaal bezocht. Ze ziet er lekker uit wel nepborsten die erg hard zijn.
Zoenen deed ze niet, gelijk condoom er om en pijpen. Vroeg nog zonder condoom te pijpen maar dat kostte extra. Omdat ze toch wel lekker pijpte heb ik ze maar door laten gaan. Tussendoor nog ff gebeft maar ze hield haar hand er tussen zodat ik ze niet echt lekker kon likken. Na 2-3 minuutjes klodder glijmiddel op d'r poes en cowgirl neuken wat ze goed deed en wel lekker aanvoelde. Nog even reverse cowgirl en met het zicht op dat lekker kontje kon ik me niet meer inhouden en kwam lekker klaar. Op zich een redelijke date maar stond na 20min al weer buiten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan