Onderdanige dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dit klonk eigenlijk al te mooi om waar te zijn. Blijkbaar is Madame Jeanette een witwasfabriekje of iets dergelijks. Afspreken is nagenoeg onmogelijk, als de dame überhaupt al bestaat.
Dat ze telefonisch niet bereikbaar zijn of zo wil niet zeggen dat ze met criminele dingen bezig zijn. Misschien hebben ze geen zin om de telefoon op te nemen om onzinnige vragen van klanten te beantwoorden die toch niet komen opdagen.

Pas als je er daadwerkelijk naartoe gaat en ze gesloten zijn dan wordt het een heel ander verhaal. Ze hebben trouwens een legitieme KvK dus tot zover is alles in orde lijkt me. Ook hun website ziet er netjes uit
 
Lees anders hun topic eens door:

Hoe dan ook, ik ga geen 200km rijden om dan voor een gesloten poort te staan...
Het ziet er inderdaad een beetje dubieus uit allemaal
 
Ik lees positieve berichten over Lotte

In hoeverre het allemaal echt als onderdanig te beschouwen valt, is me nog niet duidelijk. Ik zal dat bij gelegendheid eens moeten gaan uittesten.
 
Hoi, ik ben opzoek naar een onderdanige dame liefst boven de 21 jaar en onder de 40 die onderdanige is ingesteld en waar bijvoorbeeld vingeren, gepijpt worden etc wel is toegestaan.

Dus niet alleen maar spanken en vastbinden.

In het verleden hele leuke afspraken gehad bij Domination Palace met Switch/slavin Lily maar die is helaas verdwenen/gestopt.

Regio maakt mij niks uit.. want reis graag ver voor een goede dame. (wel Nederland, moet wel leuk blijven).
 
Het omgekeerde zal waarschijnlijk véél gemakkelijker te vinden zijn.
Ik vermoed eerder dat je de betreffende dame toch al iets beter zal moeten kennen op tot het gevraagde te kunnen overgaan.
Zelf heb ik er geen ervaring mee omdat het mijn interesse niet draagt, maar uit ervaring met andere dvp's denk ik te weten dat je dat niet zo gemakkelijk zal lukken van de eerste afspraak.
Veel succes met je zoektocht, en benieuwd naar het resultaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan