Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ik heb zelf al eens meegemaakt dat een dvp verliefd werd op mij.  Was een Nederlandse vrouw die thuisontvangst deed. Ze was getrouwd en had 2 jonge kinderen.  Haar man zat soms gewoon beneden en wenste mij veel plezier als we naar boven gingen.  Best bijzonder, maar goed,  de sex was erg goed en ze was niet knap maar supergeil.  Na een tijdje zei ze dat ze mij erg leuk vond en wilde ze alleen afspreken als ze alleen was.  Ik hoefde ook niet meer te betalen.  Dat streelt best je ego uiteraard.  Maar ik wilde zelf mijn relatie toen niet opgeven voor haar. Toen dat echt duidelijk werd ging ze plots in mijn privé leven spitten en kwam er achter wie mijn vrouw was en stuurde ze haar plots via Facebook een berichtje waarin ze liet doorschemeren dat ze op moest passen met mij.  Ik heb moeten lullen als brugman om de boel te redden. En daarna even een bezoekje aan de dvp gebracht en haar heel intimiderend laten weten dat ze dit niet meer moest doen.  Dat maakte gelukkig indruk en verder geen last meer gehad van haar.  Later haar nog wel eens gesproken en toen gaf ze toe dat ze smoorverliefd was en jaloers dat ik niet voor haar koos.

Terug
Bovenaan Onderaan