verdwenen leden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
516
15/03/24
609
Ben ik nou gek of zijn er ineens iets van 3500 leden van de ene op de andere dag gestopt ? Een kleine week geleden heb ik nog ergens een bericht gepost waarin ik opmerkte dat er bijna 36000 leden waren en nu zie ik bij ledenaantal ineens iets van 32000 en nog wat staan
 
Nu nog deze die nog nooit een recensie gepost hebben!
Dan blijft er verrekt weinig over. Dan beter alles opdoeken.

In mij geval ik praat voor me eigen, heb ik enkel 1 vaste dame. Wil geen review hier, en adv. niet.

Heb hier weleens recensies gepost, wat ik me kan herinneren over Marly. 🙈
 
Dan blijft er verrekt weinig over. Dan beter alles opdoeken.

In mij geval ik praat voor me eigen, heb ik enkel 1 vaste dame. Wil geen review hier, en adv. niet.

Heb hier weleens recensies gepost, wat ik me kan herinneren over Marly. 🙈
Ja! Maar als er twee jaar niks meer gepost is over die dame... verdwijnt de rubriek... en dus ook je recensie!
 
Dan zal mij recensie van marly ook wel weg zijn. Ze is al wat jaartjes gestopt helaas.
 
Ja, het blijft actueel (als er niet meer in gepost wordt zakt hij vanzelf weg, dus zie je die ook niet meer zo snel). Aan de andere kant worden er in sommige draadjes wel eens opmerkingen gemaakt over hoe veel (weinig) recensies iemand heeft geschreven. Dan is het toch wel jammer als die oude recensies uit de statistieken verdwijnen.

NB ik heb nu zelf 5 recensies, waarvan 3 van dames waarvan ik zeker weet dat ze gestopt zijn. En 1 dame die momenteel niet meer adverteert, dus misschien ook wel gestopt is. Dan blijven er niet veel recensies meer over.
 
Ja, het blijft actueel (als er niet meer in gepost wordt zakt hij vanzelf weg, dus zie je die ook niet meer zo snel). Aan de andere kant worden er in sommige draadjes wel eens opmerkingen gemaakt over hoe veel (weinig) recensies iemand heeft geschreven. Dan is het toch wel jammer als die oude recensies uit de statistieken verdwijnen.
Schrijf nieuwe recensies! Probleem vanzelf opgelost!
 
Dan moet je wel nieuwe dames bezoeken!
Je mag toch maar 3 recensies van dezelfde dame schrijven?
Zegt wie??
Maar idd... na enkele keren schrijf je wellicht alleen nog over dezelfde dame... als er iets 'nieuws' te melden valt.
 
Zegt wie??
Maar idd... na enkele keren schrijf je wellicht alleen nog over dezelfde dame... als er iets 'nieuws' te melden valt.
Ik dacht dat het een forum regel was, maar misschien was dat nog iets van het oude H-forum. Blijft wel dat je na meerdere bezoeken niet zo veel nieuws meer te melden hebt. Dus hoe zinvol is een 3e of 4e recensie van dezelfde dame...
 
Ja, het blijft actueel (als er niet meer in gepost wordt zakt hij vanzelf weg, dus zie je die ook niet meer zo snel). Aan de andere kant worden er in sommige draadjes wel eens opmerkingen gemaakt over hoe veel (weinig) recensies iemand heeft geschreven. Dan is het toch wel jammer als die oude recensies uit de statistieken verdwijnen.

NB ik heb nu zelf 5 recensies, waarvan 3 van dames waarvan ik zeker weet dat ze gestopt zijn. En 1 dame die momenteel niet meer adverteert, dus misschien ook wel gestopt is. Dan blijven er niet veel recensies meer over.
Als deze recensies verdwijnen, maar jou teller blijft het aantal behouden, is er geen probleem. Dit moet perfect te programmeren zijn.
 
Als deze recensies verdwijnen, maar jou teller blijft het aantal behouden, is er geen probleem. Dit moet perfect te programmeren zijn.
Als een topic van een dame verdwijnt... om welke reden dan ook en jij hebt daarop één of meerdere recensies staat... verdwijnen die dus ook! Kan ik je uit eigen ervaring bevestigen.
 
Niks tegen een schoonmaak op zijn tijd. Begonnen wordt kennelijk met de content waar het forum om draait. Hier ben ik ook voorstander van archivering in plaats van definitieve verwijdering. Daarna ook alle WHEM, Off-Topic, etc. waar 2 jaar geen reactie op is gekomen? En de Dames aan het woord rubrieken, zeker diegene die al gesloten zijn?
 
Ik zou het wel prettig vinden als je op een of andere manier toch nog je recensie van "dame met verwijderd topic" kan terugzien. Het schrijven van recensies is voor mij ook soort van naslagwerk voor mezelf.
Je kan toch jouw recensies opslaan op jouw computer, telefoon, enz als je een 'naslagwerk' wil. Ik ken mensen die er dan zelfs allerlei details bij zetten die ze voor zichzelf houden en dus niet publiceren vanwege de privacy. Of die er de foto's van de advertentie bij plakken. Want die advertenties verdwijnen ook wel eens vroeg of laat, en dan zijn de foto's in je naslagwerk ook weg :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan