Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Onderlaatst ben ik bij Vera geweest. Ze verblijft in een rustig wijkje in Nieuwegein. Vooraf kreeg ik de straatnaam toegestuurd en bij aankomt het volledige adres. Er is vollop parkeerruimte om je auto neer te zetten.

De date zelf met Vera was opzich wel oké. Aangezien dit de 1e keer met de dame in kwestie is was probeer ik neutraal te blijven. Hoe vaker je bij een dame komt, des te beter de dates worden.

Je word netjes ontvangen in de hal waar Vera de deur al op een kiertje heeft gezet. Zoals de foto's al een beetje doen blijken, is er hier en daar wat gepoetst. Des ondanks is Vera een leuke dame om te zien. Een beetje kort van stuk, de juiste rondigen en een mooi gezichtje met een lieve lach.

Een zoen bij binnenkomst en wat smalltalk. Vervolgens samen naar boven om even de handen te wassen. Om vervolgens naar de zolderverdieping te begeven. Achter haar aan de trap op, merk je al dat ze een mooi bilpartij heeft.

Op de zolderverdieping aangekomen, kon het feest beginnen. Ze is gek op zoenen. Ze doet haar best om het een zo gezellig, geil mogelijk uurtje ervan te maken. Ik heb haar mogen beffen waar ze aanzienlijk van genoot (soms een beetje teveel toneelspel naar mijn zin). Pijpen is niet echt haar specialiteit maar dat weet ze goed te maken wanneer ze bovenop je komt zitten en begint met rijden. Tijdens doggy heb je een mooi uitzicht op haar billen en sterretje. Ze heeft mooie grote borsten die je tijdens missio leuk op en neer zit gaan.

Al om al ben ik iets meer als een uur binnen geweest, 2 keer klaar mogen/kunnen komen (in condoom) en tussendoor een leuk gesprek gehad. Ik denk eraan om nog wel een keertje terug te gaan. Misschien dat ik dan iets met haar sterretje mag doen. Al zegt haar Ad hier niks over.

Wel heb ik 2 minpunten voor deze wandeling

- De locatie. De buren kunnen je zeker zien als je naar binnen of buiten stap.

- Het matras lag best oncomfortabel naar mijn mening.

Goed
Goed
Goed
Uitstekend
Goed
Uitstekend

Terug
Bovenaan Onderaan