Recensie Velvet, Massagewereld, Antwerpen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

anoniemekerel

Newbie
5
16/12/24
3
1
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/velvet/
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Als eerste keer in een massagesalon was ik toch wat nerveus, maar de talloze positieve recensies over dit salon gaven me vertrouwen.
Ik had al een afspraak gemaakt via e-mail, speciaal voor Velvet, wat soepel en professioneel verliep.

Bij aankomst werd ik vriendelijk ontvangen en begeleid naar de bar, waar Velvet me later oppikte. En wauw, wat een prachtige verschijning! Ze straalt klasse en vriendelijkheid uit. Velvet is een opvallende dame, slank en elegant, met een lengte van ongeveer 1m80 (ruwe schatting) – wat een mooie indruk maakt, zeker naast mijn eigen 1m71. Ze spreekt vloeiend Engels en stelt je meteen op je gemak, wat voor mij een enorm pluspunt was.

De ervaring begon met een gezamenlijke douche, waar Velvet al direct aandacht besteedde aan mijn genot. Dit douchespel was kort, maar speels en intiem. Het zorgde alvast voor een ontspannen start. Vervolgens begon de massage, en wat een ervaring was dat! Velvet heeft echt talent. Haar technieken waren sensueel en professioneel tegelijk, met constante oogcontact en een bijna elektrische spanning die ze wist op te bouwen. Haar aanmoediging om haar aan te raken maakte de ervaring nog intiemer en persoonlijker.

Het hoogtepunt van de sessie kwam echter onverwacht. Na een periode van subtiele en prikkelende aanrakingen schakelde ze plots over naar een intens en snel tempo, wat resulteerde in een krachtige climax. Hoewel het orgasme op zichzelf aangenaam was, voelde de opbouw een beetje abrupt. Dit had naar mijn smaak iets meer geleidelijke spanning kunnen hebben.

De sessie werd afgesloten met een relaxerende rugmassage en een tweede douche, wat zorgde voor een nette en aangename afronding.

Conclusie: Velvet is een prachtige, charismatische en bekwame masseuse die weet hoe ze haar klanten een unieke ervaring moet geven. Hoewel er kleine verbeterpunten zijn in de opbouw naar het hoogtepunt, maakt haar professionaliteit, charme en techniek dit zeker een aanrader. Mijn eerste bezoek aan een massagesalon was dankzij haar absoluut geslaagd!

Terug
Bovenaan Onderaan