Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

[USER=27237]@Miss Tiffany[/USER]

Gaat het om de persoon of om de diensten van die persoon? Je wil ook weten wanneer je kapster weer terug is, want Sonja knipt altijd beter dan Karin en ze babbelt ook gezelliger. Je wil ook weten wanneer je tandarts weer beter is, want hij doet tenminste voorzichtig en straalt rust uit. De masseur die wel je rug los weet te krijgen. De loodgieter die je geen poot uit draait. De schoonmaker die wel de was wil doen.

Er is niks mis met willen weten of een dame werkt of niet, want het gaat niet over de persoon, maar haar diensten. Ik snap dat die scheidslijn heel dun voelt, en ik ben het er mee eens dat niet doorgezeurd moet worden als er geen antwoord komt, maar net als alle andere persoonlijke dienstverleners is het niet gek dat je graag wil weten waar ze is, omdat de diensten je zeer goed bevielen.

En ja gestopt is gestopt, dan is het zeer kwalijk om haar toch te willen vinden, maar wordt de dienst nog wel geleverd, dan vind ik de vraag niet onlogisch. Het grootste probleem is dat die status onbekend is op het moment dat de vraag wordt gesteld. Het persoonlijk trekken snap ik wel hoor, maar het gaat om je diensten als je Miss T bent, niet Anita Berendsen uit Veendam (deze naam verzin ik he heren!)

231 Woorden

Terug
Bovenaan Onderaan