- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op lichaam
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- D
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/vanessa-8963
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Tijd voor een hernieuwde kennismaking met Vanessa. Enkele jaren geleden heb ik haar regelmatig bezocht bij House of Pleasure en nu ook maar weer eens privé bezocht.
Vanessa is een lekkere Spaanse waarmee niks te gek is. De 'curves' op de juiste plekken en in de goede zin van het woord: zo gek als een deur. Niks is haar te gek! Doet alles om het jouw naar de zin te maken.
Volop tongzoenen, beffen, vingeren en genoeg standjes gedaan. Eerste keer tijdens het pijpen klaargekomen en een tweede keer heerlijk op tijd condoompje er af en over die heerlijke tieten gespoten. Zelfs nog een lekkere prostaat massage ontvangen. Pijpen doet ze ook graag en lang, ook erg diep.
Anaal heb ik deze keer niet gedaan, maar is mogelijk. Hier geniet ze ook echt van!
Voor mij een topper, die ik eigenlijk een beetje vergeten was, maar ik zal haar toch weer regelmatig gaan bezoeken.
Vanessa is een lekkere Spaanse waarmee niks te gek is. De 'curves' op de juiste plekken en in de goede zin van het woord: zo gek als een deur. Niks is haar te gek! Doet alles om het jouw naar de zin te maken.
Volop tongzoenen, beffen, vingeren en genoeg standjes gedaan. Eerste keer tijdens het pijpen klaargekomen en een tweede keer heerlijk op tijd condoompje er af en over die heerlijke tieten gespoten. Zelfs nog een lekkere prostaat massage ontvangen. Pijpen doet ze ook graag en lang, ook erg diep.
Anaal heb ik deze keer niet gedaan, maar is mogelijk. Hier geniet ze ook echt van!
Voor mij een topper, die ik eigenlijk een beetje vergeten was, maar ik zal haar toch weer regelmatig gaan bezoeken.