- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8407382-vanessa
- Totale kosten (in euro)
- 200
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Vanessa herinnerde ik me van een eerdere periode in Nederland maar ik had haar toen niet bezocht. Het wilde die dag niet lukken om af te spreken, ik was al voor niets naar Utrecht gereden, andere dames reageerden niet, en van eentje kreeg ik een klaagzang over WA dus daar heb ik zelf vriendelijk voor bedankt. Toen ik Vanessa's advertentie voorbij zag komen dacht ik, wie niet waagt ...
Ze reageerde vrijwel direct en was meteen al aardig, en ik kon snel terecht. Eenmaal gearriveerd werd de deur open gedaan door een leuke kleine dame met een goed figuur, stevige borsten en flinke kont en rondingen op de juiste plaatsen. Ik kon me even douchen en daarna door naar de slaapkamer. Ze begon een beetje stil maar wist me goed in de stemming te brengen, en ze kwam ook een beetje los en bleek heel leuk en vriendelijk.
Ze heeft me eerst erg goed gepijpt en daarna een poos heerlijk bereden, dat was geen verkeerd uitzicht. Ik heb haar daarna ook flink verwend en dat werd gewaardeerd. Uiteindelijk lekker geneukt en fantastisch klaar gekomen.
Nog wat nagekletst en weer even opgefrist, en daarna afscheid genomen. Als ze nog een poosje in Nederland blijft wil ik haar zeker nog eens bezoeken.
Ze reageerde vrijwel direct en was meteen al aardig, en ik kon snel terecht. Eenmaal gearriveerd werd de deur open gedaan door een leuke kleine dame met een goed figuur, stevige borsten en flinke kont en rondingen op de juiste plaatsen. Ik kon me even douchen en daarna door naar de slaapkamer. Ze begon een beetje stil maar wist me goed in de stemming te brengen, en ze kwam ook een beetje los en bleek heel leuk en vriendelijk.
Ze heeft me eerst erg goed gepijpt en daarna een poos heerlijk bereden, dat was geen verkeerd uitzicht. Ik heb haar daarna ook flink verwend en dat werd gewaardeerd. Uiteindelijk lekker geneukt en fantastisch klaar gekomen.
Nog wat nagekletst en weer even opgefrist, en daarna afscheid genomen. Als ze nog een poosje in Nederland blijft wil ik haar zeker nog eens bezoeken.