WHEM Vanesa, prive ontvangst, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Karuba

Meubelstuk
Forumpionier
1.050
09/07/21
1.305
13
Na het kijken van de filmpjes kan ik zeggen dat haar gedans me niet opwindt maar haar looks en lichaam: wow!

Ze zou er volgens haar advertentie niet lang zijn.

De welbekende vraag: iemand die de sprong heeft durven te wagen?

They say "You can't buy love but you can rent it" and with me Sure you will have a good time and enjoy passionate sex... I love to look my appearance, fitness and beauty regimes are important to me. My nails, hair and make up are always done well to go cute sexy outfits I love to wear.

Daar betalen we dan wel 220€ per uur voor, hoop dan wel dat de prijs "all in" is.??

Zo zijn er best nog wel veel dames zonder recensies gebleven.
Ze ziet er wel aantrekkelijk uit. Ik krijg een beetje een Natalia B vibe van de advertentie.

Ze ontvingen destijds inderdaad beiden in hotel met de groene badkamertegeltjes. Ze is sinds vandaag weer in A'dam. Heb geen ervaring met haar, maar ben benieuwd als iemand wel ervaring heeft.

Ben langs gegaan, en moet zeggen dat ik het wel naar mijn zin had! De dame is zoals te verwachten zoals op de foto. Ziet er gewoon super lekker uit in mooi lingerie. Begon met heerlijk zoenen, overgaand naar tongzoenen en ze doet ook lekker mee met haar tong. Dat vond ik wel een pluspunt. Mooi stel tieten waar ik aan mocht zuigen. en daarna 1 hand naar beneden bij haar. Toen merkte ik echt duidelijk omg, haar huid is echt zoo zacht! Net een babyhuidje haha, voelde echt lekker. Haar nog mogen beffen, vingeren, 69. Pijpen was wel met cd trouwens, ze vroeg namelijk of ik cd wilde. Geen idee waarom ik ja zei op dat moment. Misschien had ze wel zonder gedaan als ik nee zei? geen idee. Daarna in 2 standjes klaargekomen en heerlijk tongzoenen tegelijk. Wil zeker wel terug, maar ze is wel duur inderdaad.. Ontvangt meestal 4 dagen wanneer ze terug is. Via haar whatsapp blijf je op de hoogte. Met de auto is het makkelijk bereikbaar wat ik ook wel fijn vond (buiten centrum in een groot hotel)

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan