Recensie Vanesa (Africa/Africana), Duffel 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

B200

Stamgast
542
21/09/21
873
47
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-africana.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afspraak gemaakt met Whatsapp. Vanesa ontvangt in een wat armtierig appartement. Met de kamer op zich is niet echt veel mis maar van die "Mogelijk om te baden op mijn werkplek'" heb ik niets gezien, zelfs geen lavabo. Nu, ik heb ik geen klachten over haar hygiëne. Engels verstaat ze eigenlijk bijna niet, het is in het Frans te doen.

Of het daadwerkelijk de dame van de foto's is, is moeilijk te zeggen maar ze zijn zeker wel heel representatief. Ze heeft een mooi lichaam en best wel een leuk gezicht. Haar borsten zijn opgevuld, gelukkig niet overdreven maar had voor mij zeker niet gehoeven. Jammer van de littekens wel.

Pijpen (met condoom) was gewoon goed, had misschien wel wat langer gemogen (heb het ook niet gevraagd, anders had ze dat wel gedaan denk ik). Seks zelf was erg plezant. Wel spijtig dat ze haar gezicht steeds ver weg draaide, kussen heb ik zelfs niet geprobeerd want het was wel duidelijk dat ze daar niet op zat te wachten. Na m'n hoogte punt heeft ze de tijd volgemaakt met een massage want een tweede ronde of handjob zit er niet in voor de dertig minuten prijs...

Voor een GFE moet je er niet zijn, zou er ook niet te ver voor rijden maar je kan er wel eens binnen springen voor een leuke wip met een vriendelijke, jonge Afrikaanse met een slanke body. Al bij al wel genoeg betaald (had 'k het wat langer moeten volhouden natuurlijk) voor pijpen, neuken en massage maar ze doet tenminste nog wel de moeite om de tijd vol te maken.

Ze blijft nog een paar weken om dan even terug naar Spanje te gaan waarna ze weer zou terug komen.

 
Terug
Bovenaan Onderaan