Recensie Valesca - Drachten 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stevenaar

Wandelaar
93
05/05/23
78
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1335914-valesca
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
https://www.kinky.nl/advertenties/1335914-valesca

Vanochtend een half uurtje bij Valesca geweest, via whatsapp vrij snel een afspraak kunnen maken in het Engels.
Bij aankomst het daadwerkelijke adres gekregen, bij binnenkomst ontvangen door de vriend die kennelijk het whatsapp contact regelde.
Bij hem betaald waarna ik de trap in de kamer naar boven kon nemen, waar ik enthousiast, zoenend door Valesca werd ontvangen in het Spaans.

Ze spreekt dus nagenoeg geen Engels, maar haar uiterlijk maakt dat meer dan goed.
Enkel gekleed in een minuscuul wit slipje, stond ze daar, mooi slank lichaam, met een paar mooie silicone borsten.

Mijn gebrek aan Spaans en haar gebrek aan Engels bleek geen enkel obstakel te zijn, ze nam gelijk het initiatief en was de gehele tijd actief bezig.
mijn ervaring met zuid Amerikaanse dames is dat het vooral vaak snel snel is, en de uitspraak "come, pappi" regelmatig voorbij komt zodra je hem erin hebt geprikt. Daar was in dit geval zeker geen sprake van, na haar eerst even gebeft te hebben, begon ze mij te pijpen, eerst even lekker mij aankijkend hoe haar lipjes eromheen bewogen, daarna mocht ik haar andere lipjes weer in standje 69 bewerken.

Nadat ze als een ware amazone bovenop gezeten heeft, heb ik het rubbertje in missionaris volgespoten.
Aangekleed en voldaan ben ik in totaal 35 minuten later na binnenkomst weer naar buiten vertrokken.

Eindelijk eens een zeer positieve ervaring met een Zuid-Amerikaanse dame in de omgeving dus, ten opzichte van het andere adres waar ook wel eens Zuid-Amerikaanse dames ontvangen.

Terug
Bovenaan Onderaan