WHEM Valery Shemale Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Man man man vandaag een afspraak gemaakt. Het begon goed met een videocall om te controleren of zij het echt is van de foto's. Dat bleek het geval, dus vol goede moed naar Den Haag waar ze nu zit. Kom ik daar aan krijg ik geen antwoord op mijn berichten. 10 minuten later zegt ze dat ze bij een supermarkt zit, of ik 30 minuten kan wachten. Nou dacht het niet. Ben meteen weer weggegaan. Ook helemaal geen excuses ofzo. Daar heb ik 45 minuten enkele reis voor in de auto gezeten. Wat een afknapper. Hoe lekker ze ook is, mij zie je daar niet meer.

Man man man vandaag een afspraak gemaakt. Het begon goed met een videocall om te controleren of zij het echt is van de foto's. Dat bleek het geval, dus vol goede moed naar Den Haag waar ze nu zit. Kom ik daar aan krijg ik geen antwoord op mijn berichten. 10 minuten later zegt ze dat ze bij een supermarkt zit, of ik 30 minuten kan wachten. Nou dacht het niet. Ben meteen weer weggegaan. Ook helemaal geen excuses ofzo. Daar heb ik 45 minuten enkele reis voor in de auto gezeten. Wat een afknapper. Hoe lekker ze ook is, mij zie je daar niet meer.
Pfff. Het is ook meestel allemsal te mooi om waar te zijn😔

@Rico73, je zou het natuurlijk kunnen proberen. De dame met wie ik belde was wel degene van de foto's. Dus dat is niet nep. Misschien houdt ze zich bij jou wel aan de afspraak.
Veel succes 😉
Ik ben erg aan het twijfelen, maar nogmaals ze is wel heel erg mooi😍 dus wie weet dat ok het wel probeer.
Als het gekukt is komt er uiteraard een review.
Wordt wel eind van de maand als de centjes er weer zijn☺️

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan