Recensie Valery Magica 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Yoni007

Newbie
2
23/12/23
2
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Penismassage
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
  8. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
20 cm
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/thehotsbiggirl.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eind augustus heb ik een afspraakje gemaakt in Herselt bij deze schoonheid na een aantal video's van haar gezien te hebben.
Toen de deur opengedaan werd kreeg ik meteen een prachtige verschijning voor me en ze ziet er precies uit zoals op de foto's en video's.
Op de kamer binnengekomen kreeg ik meteen een lekkere tongzoen en kon ik haar schoonheid een keer goed bekijken.
Groot van postuur, heel knap aangezicht, zeer mooi lichaam met sexy belly en een prachtige, natuurlijke kont
Ze vroeg of het hinderde als ze een sigaretje rookte. Ze liet mij ook een paar keer inhaleren en we dronken samen van een blikje pils wat ze open had.
Na het sigaretje kon de lol echt beginnen. Valery kronkelde zich rechtstaand rond me terwijl ik haar lingerie uitdeed.
Wat een prachtig lichaam met perfecte kont en billen partij en een zooooooooo mooie bruine pik !!!
Ze is heel mooi en super geil. Ik ben niet anaal gegaan bij haar maar we hebben mekaar zalig gepijpt en ze pijpt HEEL GOED en krachtig.
Wat ik niet meteen verwacht had gebeurde toch tijdens die zalige pijpbeurt, ik mocht mijn volledige lading in haar mond spuiten.
Het was een zalige ervaring met Valery Magica en zeker voor herhaling vatbaar. XXX
 
Terug
Bovenaan Onderaan