Deze namiddag deze dame bezocht in Oostende. Had een klein beetje een slecht voorgevoel, daarmee slechts een half uurtje geboekt.
Ontvangt in een appartement in Mariakerke. Toen ik aankwam stond daar reeds een klant wat onwennig heen en weer te wandelen voor de deur.
Ze stuurde me een bericht dat ze deur zou openen en dat ik naar boven mocht komen. Eerste indruk was al dat de foto's op haar profiel van enkele jaren geleden waren...
Vlug bed op, ze zei dat er nog iemand aan het wachten was beneden, maar dat die '5 minuutjes' moest wachten! Wist toen al hoe laat het was!
PZC was goed, maar veel te kort, vlug condoom aan, 5min geneukt, kwakje op haar buik, en kleren aan.... Kussen doet ze niet, tepels likken mocht ik niet want te gevoelig, ... kortom doet bijna niets van wat op haar profiel staat.
Kon evengoed mijn geld op straat hebben gegooid, had ik misschien nog meer deugd van gehad...
Morgen zou ze naar Brugge gaan en volgende week komt ze terug naar Oostende. Mij ziet ze alvast nooit meer terug!