Recensie Valeria, Diepenbeek 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

BriceWellis

Wandelaar
66
05/05/24
59
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/valeria-nieuw-in-diepenbeek.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteravond bezoek gebracht aan Valeria uit Colombia, paar keer geprobeerd af te spreken maar niet gelukt, nu wel gelukt met de kanttekening dat ze niet snel reageert op WA berichten , waarvan ook de optie berichten gelezen uitstaat bij haar.
Ontvangt in een vrijstaand pandje op de Nieuwstraat in Diepenbeek.
Eenvoudig parkeren op een naastgelegen parkeerterrein.

Deur werd door haarzelf geopend en eerst afgerekend, onder in de hal.
In de naastliggende keuken liepen 2 honden die wat begonnen te blaffen.
Mee naar boven, even opgefrist op de badkamer, slaapkamer op , kleding uit en met haar op bed gaan liggen.
Begonnen met strelen en zoenen (zoenen zeker ok , echter geen tz)
Ze duwde me vrij snel maar langzaam naar beneden met mijn gezicht richting haar schaamstreek, waarna ik haar ben gaan likken, waar ze duidelijk wel van genoot, even later begon ze me te pijpen (zc) waarbij ze "Hawk Tuah" toepaste , erg geil 😊
Ik stelde 69 voor en was goed dus kwam op me zitten, boven het bed aan het plafond spiegels dus goed uitzicht :p
Minpunt de geur van haar poepertje, duidelijk niet gewassen voor de date, dan maar even door de mond ademhalen tijdens het likken...

Daarna condoom om en in missio gestart met het beukwerk, gevolgd door standje op de zij daarna doggy, nadeel dat het bed heel erg kraakte waardoor beneden de honden begonnen te blaffen☹️

Voorgesteld om verder te gaan op de fauteuil naast het bed, daar doggy voortgezet.
Even later deed ze het condoom af en begon me weer te pijpen en af te trekken, ik had de indruk dat ze me snel wilde laten komen.
Heb even later cowgirls voorgesteld, was goed zei ze, weer cd om en reverse cowgirl op de fauteuil , daarna normale cowgirl.

Ik zittend in de fauteuil met Valeria op haar knieën voor me heeft ze me nog even gepijpt waarna ze me heeft klaargetrokken.

Alles weer opgeruimd, kleding aangetrokken, en nog even wat met elkaar gesproken, ze blijft nog ongeveer 2 weken in Diepenbeek waarna ze weer naar Spanje gaat waar ze woont.

Ik zie nu dat de advertentie weg is, ik zal vragen of ze hem weer online kan zetten.
Al met al wel een leuk half uur gehad jammer van sommige DvP's een wasbeurt niet nodig vinden voor iedere klant.
Valeria zelf had ook maar 3 foto's op RL staan waar haar gezicht onherkenbaar was gemaakt, selfie van haar gezicht heb ik wel gekregen via WA.
Was dezelfde persoon als de op foto's maar wel wat kilo's zwaarder, maar zeker niet te dik, mooi klein lijfje , kleine borsten die wel hulp hebben gekregen.

Herhalingsgevaar? 50/50 zou ik er teruggaan wil ik wel voor de daad mat haar douchen en neem ik hondensnoepjes mee🐕
 
Terug
Bovenaan Onderaan