Wie heeft deze dame al bezocht?
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/valeria-the-best-service.html
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/valeria-the-best-service.html
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk kreeg antwoord na een paar uur.Ook al iets gestuurd , nooit iets terug gekregen
Gebeld geen antwoord , na derde maal nummer niet toegelaten
Nee nog niet denk niet dat ik zal gaan. 1x sex per uur is wat weinig...heb je kunnen afspreken?
1x sex per uur??? Wat bedoel je daar dan weer mee?Nee nog niet denk niet dat ik zal gaan. 1x sex per uur is wat weinig...
1 keer en dan gedaan...1x sex per uur??? Wat bedoel je daar dan weer mee?
Nu... hoe snel jij klaarkomt is natuurlijk jou probleem... en niet het hare!1 keer en dan gedaan...
Eerder blond zou ik zeggenHaarkleur : wit volgens de RL beschrijving ??
En was de afspraaklocatie OK?Met Valeria al afgesproken. Knappe dame zoals de foto's tonen. Echter wat bijgewerkt, maar zeer miniem. Spreekt weinig af doordat ze "klein" is onderaan. Nu kan wel zeggen dat het zo is. Ben normaal geschapen en was toch even proberen om hem erin te krijgen. Een heel leuke date gehad met passioneel kussen. Wel geen pro, wat wel leuk is, is te merken aan een iets houterige ontvangst. Ga nog eens terug want heb het vermoeden eens je ze beter kent het nog beter wordt.
Met Valeria al afgesproken. Knappe dame zoals de foto's tonen. Echter wat bijgewerkt, maar zeer miniem. Spreekt weinig af doordat ze "klein" is onderaan. Nu kan wel zeggen dat het zo is. Ben normaal geschapen en was toch even proberen om hem erin te krijgen. Een heel leuke date gehad met passioneel kussen. Wel geen pro, wat wel leuk is, is te merken aan een iets houterige ontvangst. Ga nog eens terug want heb het vermoeden eens je ze beter kent het nog beter wordt.
Valeria >> SimonaIs ze echt zo skinny als op de foto's? Ben daar naar op zoek.. en simona in brugge vind ik risico nog wat groter gezien zij vaak heel de nacht ontvangt.
En was de afspraaklocatie OK?
Bedankt voor de verduidelijking!Valeria >> Simona
Valeria is vrij groot en over haar hele lichaam effectief heel slank terwijl Simona eerder een popjesfiguur heeft: klein met meer geaccentueerde borsten en billen.
Ieder zijn smaak maar ik vind Valeria veel knapper, zeker haar gezicht ook.
Los daarvan is de seks bij Valeria ook oneindig veel beter. De ervaring bij Simona is eerder zoals achter de ramen: routineus pijpen en neuken in een klein kamertje. Simona is best wel vriendelijk maar pzc of tzn zit er niet in terwijl Valeria voluit gaat.
Ja hoor, een ruim en proper appartement op een vlot bereikbare locatie.
Heel vervelend voor je.Mijn ervaring: 2 dagen op voorhand een afspraak gemaakt en de dag ervoor nog eens bevestigd. Zij bevestigde ook. Jammer genoeg eens toegekomen en toen ik vroeg om de instructies waar ik moest zijn (had enkel straatnaam gekregen), geen response meer…
jammer, keek er wel naar uit, echt mijn type op basis van de foto's en feedback hier.
Nog steeds zijn mijn berichten niet beantwoord, dus heb geen reden gekregen waarom het plots toch niet ging. Dju toch.
Ken Simona niet. Maar Valeria, groot en slank. Laatste bezoek moest ik haar kontje echt bewonderen tijdens een rust moment. Heel mooi lichaam ook al is ze zeer tenger. Knap is ze zeker en de sex. Hemels, geen pro ervaring maar een zeer persoonlijke aanpak. Thumbs up from my side.Valeria >> Simona
Valeria is vrij groot en over haar hele lichaam effectief heel slank terwijl Simona eerder een popjesfiguur heeft: klein met meer geaccentueerde borsten en billen.
Ieder zijn smaak maar ik vind Valeria veel knapper, zeker haar gezicht ook.
Los daarvan is de seks bij Valeria ook oneindig veel beter. De ervaring bij Simona is eerder zoals achter de ramen: routineus pijpen en neuken in een klein kamertje. Simona is best wel vriendelijk maar pzc of tzn zit er niet in terwijl Valeria voluit gaat.
Ja hoor, een ruim en proper appartement op een vlot bereikbare locatie.
jah... had ik maar kunnen langsgaan. Had ik dat kontje ook eens kunnen bewonderenKen Simona niet. Maar Valeria, groot en slank. Laatste bezoek moest ik haar kontje echt bewonderen tijdens een rust moment. Heel mooi lichaam ook al is ze zeer tenger. Knap is ze zeker en de sex. Hemels, geen pro ervaring maar een zeer persoonlijke aanpak. Thumbs up from my side.