Recensie Valeria, Amsterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Johnnymoney

Newbie
7
16/07/24
20
4
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8132630-valeria
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Haar werkplek was ongeveer 10 min fietsen van mijn huis. En ik was geil en ik dacht laten we het uitproberen! Op haar foto's zag ze er best goed uit en ze is Colombiaans dus dat is voor mij teken dat ze erg veel passie heeft. Via whatsapp vroeg ik aan haar of we ook konden tongzoenen/ pijpen zonder condoom en dat zou geen enkel probleem zijn. Ik twijfelde ook aan haar leeftijd en ik dacht ik vroeg voor de zekerheid hoe oud ze was. Ze zegt dat ze 28 is en ik dacht oké zou best kunnen en waarom zou ze erover liegen.

Ik kwam aan bij haar appartement en ze doet de deur open in haar sexy lingerie, maar ze was absoluut niet 28! Ze was zeker rond de 40/45, maar haar lichaam zag er best goed uit. Wel neptieten en hoogstwaarschijnlijk een buttlift, redelijk atletisch lichaam. Haar gezicht was ook niet verkeerd, maar je kon wel zeggen dat ze ouder was. Dus ik denk nou ja weet je wat, fuck it. Misschien geeft ze me wel de beste beurt die ik tot nu toe heb gehad.

Nou nee.

Ze was wel erg goed in dirty talk en beetje de Spaanse zinnetjes die dan voorbij komen zoals ''Papi es muy rico'' ''Tu eres muy caliente papacito! etc etc. Maar ze deed niet aan tongen, probeerde het ook steeds te vermijden. Pijpte me zonder condoom voor 2 minuten en ging gelijk het condoom er om heen. Door dat ik wel een beetje gefrustreerd was pompte ik wel er keihard tegenaan waardoor ik het hele bed naar de andere kant van de kamer verschoof. Ze begint te kreunen en ik denk dat ze wel beetje geshockeerd was over hoe hard ik haar aan het neuken was. Want ze moest echt op adem komen, maar uiteindelijk in een aantal standjes vervolgens klaargekomen. Maar daarna wou ze ook niks meer doen en ze wou een beetje op bed liggen en kletsen. Maar ik dacht wellicht wil ze nog een extra pijpbeurt geven, maar nope. Dat ging niet gebeuren, kon me broek weer aan doen.

Het is het niet waard, ze had tegen me gelogen over van alles en dat is voor mij een enorme domper. Geen tweede keer helaas.
 
Terug
Bovenaan Onderaan