WHEM Valeria Amsterdam Kinky

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is zeker nep. Foto's worden gekocht. Ik weet het 100 procent zeker. De foto's 2 t/m 4 zijn van Alina die ze gekregen heeft op een bekend adres in Bos en Lomer. Ik heb geen update over Alina is de afgelopen 3 maanden niet in NL geweest. Alina had weinig tatoeages, als ik me goed herinner, een daarvan was op haar schoudergebied, wat je op foto 2 kunt zien. Blijf weg totdat er echte foto's zijn of een videogesprek voeren.
 
Ik had laatst een videocall met haar en de dame die ik zag kwam niet echt overeen met de geadverteerde profielfoto's; ze zag er ook dikker uit dan de foto's. Hoogstwaarschijnlijk look a like foto's. Ze zei dat ik ooit al een keer bij haar was geweest wat waarschijnlijk ook klopt omdat ze iets persoonlijks over mij vertelde. Ik kon me haar niet meer herinneren dus zal het waarschijnlijk geen goede ervaring geweest zijn.
 
Maar de foto's zijn wel op dezelfde locaties genomen. Deze locatie is ook een bekende en volgens mij waren de service altijd wel prima. Als je het goed bekijkt dan is foto 1 dezelfde persoon, maar wel met fotoshop.
@James Bianchi: lijkt de vrouw meer op foto 1 of op foto 2?
 
Foto 2 en de rest is Alina. Foto 1 niet, of flink geshopt, de moedervlekjes zijn ook weg en de tattoo op haar rechterarm en schouder is foetsie (je ziet een glimp daarvan op foto 2). Wel apart, want de foto's met krullend haar zijn maar heel kort online geweest. Alina vond ze stom zei ze, ze had nooit krullend haar. En het is idd wel dezelfde lokatie, zie ik aan het bed.
Mysterieus verhaal.
 
ik neig toch meer naar foto 1 als ik zou moeten kiezen maar eigenlijk ook geen van allen want ze zag er op de videocall dikker uit. Het kan ook zijn dat Valeria gewoon Alina is die ik ook op dat adres had bezocht. Keek continu op haar horloge; erg irritant.
 
Ik wilde er ook heen maar ging op laatste moment niet door..
Het is toch niet Alina hoop ik? Het is wel hetzelfde adres namelijk. Bij Alina had ik niet zo een goede ervaring...
 
Het is zeker een mysterieus verhaal.

Ik dacht te begrijpen dat Alina gestopt was en als ze toch door zou gaan waarom dan onder een andere naam en met foto's die ze zelf niet tof vond?

Als het niet Alina is maar een andere dame is het raar dat ze toch een foto-serie van haar met plak-plaatjes over het gezicht in zetten om een andere dame aan de man te brengen....

En waarom was jouw ervaring bij Alina niet zo goed @Duckie27 ?
 
Een goed onderbouwde constatering. Ik denk dat zij het is. Hoewel de dames vaak zeggen dat het eenmalig is, zijn er genoeg redenen om dit te hervatten. Ik wil niet neerbuigend klinken, maar dit is een manier om snel en gemakkelijk(er) geld te verdienen. @maximus, wellicht kan jij het bevestigen aangezien jij haar het beste kent van ons allemaal.
 
Ik heb met (voorheen) Alina alleen maar heerlijke ervaringen gehad.
Gisteren geappt en het lijkt er toch heel erg op dat zij het echt is.
Ga haar binnenkort live zien, maar zoals ze sprak en vertelde over de afgelopen maanden denk ik echt dat Alina weer (tijdelijk) terug is.
 
Het is 100 procent (voorheen) Alina. Ze wil niet meer herkenbaar op foto's staan, vandaar de hartjes. Maar voor een ieder die Alina een warm hart toedraagt, ga er gerust naar toe. Ze is geen spatader veranderd.
 
Ja, dat heeft ze mij ook geschreven omdat ze in beginsel alle handelingen veilig wil doen. Ik kreeg echter niet de indruk dat ze daarover echt bezorgd is. Waarom zou je immers het wel doen voor 50 extra als je alles veilig wil doen? Ze omschreef het als een soort compromise. Anyway, is haar goed recht, ze is bloedmooi, goede reviews en ze heeft een hechte schare fans dus ze kan het zich blijkbaar permitteren. Mogelijk dat ze bij bekende klanten OWC wel inclusief aanbiedt maar dat is puur een aanname op basis van een recente recensie die ik voorbij zag komen. Ik twijfel nu ook.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan