Recensie Valentine, Nazareth 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/valentine-97/
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na lang aarzelen omwille van de hogere dan gebruikelijke prijs, ben ik deze week uiteindelijk toch gezwicht voor de foto's van en de recensies over deze knappe Française. De communicatie (in het Frans) via Whatsapp was duidelijk, maar er zat tussen elk bericht wel behoorlijk wat tijd. Voldoende vooraf een afspraak beginnen inplannen lijkt de boodschap.

Valentine ontvangt aan de rand van Gent in een modern en smaakvol ingericht appartement. Het gebouw zelf ligt aan een drukke steenweg en parkeren in de buurt is betalend, al is er waarschijnlijk wel een mogelijkheid om gratis te staan op de parking van een supermarkt een paar honderd meter verder (iets om bij een volgend bezoek uit te pluizen, maar tips zijn steeds welkom).

Valentine opende de deur in lingerie en eenmaal binnen begroette ze me onmiddellijk met een tongkus en heel avontuurlijke handen. Binnen enkele tellen stonden we kussend en strelend half ontkleed in de slaapkamer, en na een snelle opfrisbeurt, begon ze sensueel en met veel gevoel te pijpen. In elke positie tracht ze daarbij haar borsten en gladgeschoren kutje tegen me aan te schurken, een erg aangename ervaring. Valentine laat zich ook graag beffen en geniet daar voluit van, al gaat dat in eerste instantie gepaard met overdadig kreunen. Na een korte massage heeft ze me dan gepijpt en afgetrokken tot ik klaarkwam. Als afsluiter ben ik nogmaals met mijn tong tussen haar benen gedoken.

Deze mooie dame met zijdezachte huid ontvangt vol enthousiasme op een heel spontane en complexloze manier. Ze is - zoals anderen al schreven - absoluut geen klokkijkster. Bij het binnenkomen gaf ze al lachend aan dat zij meestal degene is die te laat is (ik was vijf minuten later dan voorzien). Onze date heeft ook bijna 30 minuten langer geduurd dan gepland. Het afscheid en afrekenen verliep daardoor ietwat in een rush omdat de volgende wandelaar al stond te wachten.

Het herhalingsgevaar is groot, ondanks de prijs, al was het maar om een vervolg te breien aan dit uit de hand gelopen voorspel.

Terug
Bovenaan Onderaan