Vanmiddag de stoute schoenen aangetrokken en op weg gegaan naar de Geleenstraat. Het zonnetje scheen, heerlijk weer om te gaan wandelen. Er stonden ook best wat dames achter het raam, genoeg keuze dus. Ik zag Valentina staan en ik was gelijk verkocht. Met haar moet je snel zijn want ze is zo weer bezet. Eenmaal binnen in het pand ging we twee etages omhoog met de trap. Het was een genot om achter haar zalige kont te lopen. In haar kamer geld overhandigd en klaar gemaakt voor het echte werk. Valentina pijpt heerlijk mc, lekker lang en met diepe halen. Intussen kan ik genieten van haar kontje en spleet.
Na een poosje ging we de rollen omdraaien en ging zij op haar rug liggen. Ik heb heerlijk haar kutje helemaal uitgelikt, ze werd er aardig nat van haha! Zij on top begonnen, waarbij haar prachtige borsten op en neer gingen, daar ook maar gelijk van genoten en gezogen haha. Overgegaan naar doggy en heerlijk zitten ketsen tegen haar lekkere billen. Kwam zalig klaar in haar kutje mc.
Nog een praatje achteraf tijdens het aankleden en met drie kusjes afscheidgenomen.
Valentina begon in Den Haag na de lockdown. Ze is gekomen vanuit de skw en de meeste kennen haar ook. De meeste klanten van haar komen voor sm en daar heeft ze veel middelen voor. Ze werkt zowel overdag als 's avonds.