Recensie Valentina, Relaxdreams, St-Denijs-Westrem 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Oldy

Wandelaar
91
12/11/21
45
9
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
www.emmanuelas-angels.be
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Is een nogal eerder mollige dame met kleine echte borsten met grote tepels. Vriendelijk altijd lachen is van Paraguay maar woont in Spanje spreekt amper Engels enkel Spaans maar we gaan niet naar daar voor een gesprekje zeker. Na het gebruikelijke wasje al gauw op het bed beland waar ze mij begon te pijpen lekker diep balzak niet vergeten. Dat ik aan haar tepels zoog genoot ze duidelijk van zijn echt groot spijtig dat haar borsten niet ietsje groter zijn. Na een 69 waarvan ze zeker zin in had en ik aan haar lekker fris kutje met met clitje verwende werd er al heel snel gewisseld en geneukt eerst gewoon dan doggystyle. Nadien een goede massage beetje aan de harde kant maar lekker dan de voorkant begon ze terug te zuigen en toch weer hard en met glijmiddel mij toch nog doen klaarkomen. Dan nog wat geknuffeld en het uurtje was om. Tongzoen deed ze niet voluit eerder plagen met tipje.Is zeker een bezoekje waard echt een heel grote topper is het niet maar toch een van de betere die ik daar gehad heb. Als ze terug komt zal ik haar zeker bezoeken vertrekt de 24 wanneer terug wist ze niet.
 
Goedeavond! Ik verbleef dit weekend in Gent en zei dat ik moest beginnen met nieuwe "aankopen". Dus ging ik naar het Relax gekkenhuis en boekte Valentina. Na een verfrissing kwam ik de kamer binnen. Behoorlijk mooie Valentina, maar niet echt naar mijn smaak, ze begon met een lieve oral zodat ze zegt "Ik heb veel beter ontmoet", waarna ik naar de missionaris ging. Glorieus afgewerkt in de ballon, aangekleed en daar gingen we. In totaal duurde de actie geloof ik geen 25 minuten. Ik was niet gehaast, het was oké, maar niet mijn type.
 
Terug
Bovenaan Onderaan