WHEM valentina (bra) amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rickdekoning

Meubelstuk
1.244
20/08/21
1.730
34
iemand ervaring met deze dame? Ik vermoed een nichtje van Talita. Ik wil haar graag eens bezoeken...... maar maak toch steeds een afspraak met Talita als ik in Amsterdam ben..... ze zitten in hetzelfde huis.
 
Klopt. Talitha heet nog steeds Talitha, maar Valentina niet.. ze heeft nog een 2e account als Belynda. Ben 3x bij haar geweest toen ze in Oud Zuid ontvingen en Talitha op vakantie was, leuke dame, maar dan bezoek ik Talitha liever. Maar zoals altijd smaken verschillen.


 
Ik heb Valentina ge-apt en gevraagd of ze dezelfde is als Belynda en ze zegt van niet (ook aangegeven dat ik Belynda al bezocht heb)
Het beste plan lijkt mij om deze week Talitha te bezoeken en het haar te vragen.... is toch al te lang geleden :) Talitha werkt trouwens ook vaak als haar advertentie niet online
 
Nou ik heb me opgeoffert en ben bij talita langsgeweest
Ze zet haar advertentie even niet online.... Leer mij vrouwen begrijpen
Valentina was aanwezig. Maar ik werd niet voor gesteld.... Ze weet dat ik niet zo trouw ben?
Maar ja, ik moet toch de familie leren kennen......dus er zit weinig anders op Dan een afspraak je te maken.
Talita is mooier geworden. Wat donkerder en strakker.
Wat ik geweldig vind aan latinas is dat ik zei dat haar lichaam anders aanvoelt.... Ze Nam dat meteen op als een compliment... Dat was het ook wel, maar een nl vrouw zou aanzichzelf twijfelen
.. Een latina gaat er vanuit dat ze mooi. Is..... En dat maakt haar nog mooier.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan