Recensie Valen, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Howie

Vaste klant
160
02/11/23
200
33
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1976500-valen
Totale kosten (in euro)
250
Vooraf naar de vergoeding en de service gevraagd.
€180: basis met pzc
€30: tz
€50: cif
'Valen' stelde voor: €200 met pzc en tz.
Das leuk dat er snel korting wordt gegeven.

De locatie is Osdorp. Betaald parkeren. Het apartement was boven voldoende. Valen is het meisje van de foto's, uit Colombia. Rond 160 cm. Slank, strak met wat bolle kont (niet breed). De borsten zijn vergroot. Bijna strak, wel zacht. Ze spreekt amper Engels. Kennismaking gaat overwegend via de telefoon. Ze komt lief over.
Valen begon sensueel tegen me aan te dansen. Zoenen deed ze lekker, maar te weinig. Geen tz. Ze kuste wel mijn nek en lichaam. Pzc was goed. Genoeg ritme en zuigkracht. Valen liet zich goed leiden. Wat mijn voorkeur heeft. Ze kreunt bescheiden. Klinkt natuurlijk.
Gefinaliseerd met de plichtmatige cif.

Nice! Dus tz achterwege laten en voor 180 heb je dus een prima date? Zou je teruggaan?

Borsten dus nep...bolle bips wel echt? En heeft ze echt zo'n Procent smile, of is dat het Photoshop filler filter?

Nice! Dus tz achterwege laten en voor 180 heb je dus een prima date? Zou je teruggaan?

Borsten dus nep...bolle bips wel echt? En heeft ze echt zo'n Procent smile, of is dat het Photoshop filler filter?

Teruggaan: 40% vanwege geen tz en cif-ontvangst.
Tz achterwege en je hebt een goede date. Ze is erg mooi met bronsgetinte huidskleur. Bips zijn echt.
De hagelwitte tanden zijn echt en mooi recht. 🤩

Terug
Bovenaan Onderaan