Recensie Valérie, Mons 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

VVD914

Stamgast
452
10/12/21
370
14
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/val-belge.html
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)

Vakantie zit erop en volop gebruik gemaakt van de beschikbare tijd om te gaan wandelen; zowel bij een paar gekende adressen én een paar nieuwe geprobeerd. Eén van de nieuwe was een ongelofelijk schot in de roos en dit gaat om Valerie in Mons. Stond al héél lang op mijn to do lijstje omwille van haar foto's; je ziet meteen dat dit een beeldschone vrouw is met fantastische lijnen en op youppie ook niets anders dan lof. Ze heeft ook drie videos op haar profiel staan en die waar je haar achterzijde kan zien is goddelijk!

Ze ontvangt in een straatje waar vroeger duidelijk heel wat wandelaars terecht konden, nu is het aanbod veel minder en denk niet dat er nog veel vrouwen actief zijn. Discreet is het dus niet, heb me geparkeerd pal voor de deur. We zitten ver van huis, dus ik lig er niet wakker van.

De deur werd geopend en mijn mond ging open van verbazing want deze charmante slanke vrouw die ik te zien kreeg was nog veel mooier dan haar foto's. 😧 Haar plekje is klein en knus maar goed voorzien; beneden een bar met ontvangstruimte, op het verdiep de badkamer, een grote mooi ingerichte slaapkamer en de gang tussen beiden ruimtes is voorzien van een love swing, een tantrachair en nog een andere soort stoel waar ik véél te groot voor was vertelde ze me.

Het enige minpunt is het gebrek aan een douche 😣, dit was zo'n teleurstelling voor mij want normaliter is samen douchen het startpunt in het franstalig gedeelte. Elkaar kunnen verkennen en aanschouwen in een douche vind ik onwijs geil, en na de date opnieuw kunnen douchen met wat nazorg is een perfecte afsluiter. Maar hier komt dit dus niet aan te pas. Je kan je opfrissen aan de wastafel of in het bad als het uitgebreider moet. Pluspunt is wel dat terwijl jij je opfrist Valerie dit ook doet. Terwijl we beiden opfrissen gaat Valerie polsen wat je verkiest en wat je liever niet doet. Zo heeft ze al een basis idee om een goeie voorzet te kunnen geven.

Eens opgefrist gaan we terug naar de slaapkamer en kunnen we elkaar beginnen verkennen. Met haar 1,7 meter is ze geen kleintje en met een paar hakken is ze nog een trapje hoger wat voor mij veel aangenamer is om staand te kunnen knuffelen en kussen (in plaats van dat ik me moet bukken bij een vrouw die veel kleiner is dan mij).
Deze vrouw is écht volledig mijn ding; slank, gladde huid, mooie B-cup, strakke kont, ongelofelijke lijnen en haar poesje is ook nog steeds strak. Ik heb nog maar weinig vrouwen gezien begin de 50 die zo'n indrukwekkend lichaam hebben!

Ik nodig haar uit om plaats te nemen op het bed zodat ik haar uitgebreid kan masseren. Naderhand zal ze me vertellen dat ze initieel dacht dat dit weer de zoveelste man ging zijn die even 10 minuten ging wrijven op drie plekken maar dat bleek helemaal dat niet te zijn en heeft er enorm van genoten. Halfweg de sessie was ze onzeker en vroeg ze of zij niet in actie diende te komen? Toen ik haar aangaf van niet en dat ze zich moest ontspannen, dan heeft ze kunnen loslaten en kon ik een trapje hoger gaan qua erotiek.

Wanneer ik aangeef dat ze zich mag omdraaien dan krijg ik het altijd wat moeilijker voor de eerste keer bij een nieuwe vrouw. Het is allemaal te nieuw en te veel prikkels om op te nemen, en als ik haar blik te zien krijg dan is dat meestal een mix van genot, een drang van nabijheid en een aangeven dat ik verder moet masseren. De eerste keer ga ik dus iets sneller de voorzijde doen om dan te eindigen in elkaars armen en om haar intiem te kunnen (tong)zoenen. Ondertussen staat mijn soldaat dus al een tijdje paraat maar gelukkig keren de rollen zich en gaat Valerie mij onder handen nemen wat me toelaat om te kunnen bekomen. Wanneer ik me omdraai dan duurt het niet lang voor ik opnieuw paraat sta en dan komt het eerste hoogtepunt niet veel later. Dan even opruimen en wat uitblazen om dan aan ronde twee met wat meer actie te beginnen. Kijkt niet op de klok en achteraf nog wat lekker napraten.

Gewoon topdate zoals het moet. Terugkeren? Zeker en vast want vermoed dat na een paar dates het contact nog beter zal verlopen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/val-belge.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame ook eens bezocht in Mons. Afspraak maken ging vlot en locatie gemakkelijk bereikbaar.
Dame ontvangt in een buurt waar vroeger blijkbaar meerdere ontvangsten gebeurden. Rolluik voor de ingang en camera's. Had hier geen probleem mee. Eénmaal binnen kom je onmiddellijk in een ruimte waar een bar en bed aanwezig zijn. Leuke ontvangst en dame is zeer sociaal. Leeftijd klopt aan gezicht te zien, maar het lichaam is er ééntje van een jongere dame. Slank en leuke peervormige borstjes. Eerst financiële geregeld en dan de trap op naar boven. hier ga je door een smalle gang waar op het einde de ontvangstkamer is. Ondertussen passeer je enkele "attributen" waar je haar dan ook nog lekker kan neuken.
Sex was ok en had de indruk dat ze er ook van genoot. Ze heeft alvast een spannend kutje dat vraagt om lekker gelikt te worden. Hygiëne bij de dame top.
Pijpkunsten: heb ik al beter gehad. Ze dus ook in de gang genomen. Dame doet goed mee, echter wat mij betreft vond ik dat ze teveel olie/gel gebruikte waardoor voor mij het toch niet het wow-gevoel was. Blij dat ik ze bezocht heb, maar zal bij deze keer blijven.
Staar jullie niet blind op het laatste alleen, want voor de rest toch wel een sympathieke, slanke krullebol die haar uiterste best doet om je te behagen.
Hopelijk zijn jullie er iets mee.
Dame draait blijkbaar al een tijdje mee in het vak. Zou vroeger ook nog in het Gentse peepshows gedaan hebben :)
Op naar de volgende lol ....
 
Terug
Bovenaan Onderaan