- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 1,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/ts-nubia-is-back.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Na enkele positieve reacties te lezen ben ik eens langs geweest bij Nubia vermits mijn eerste ts ervaring niet goed was.
Wat een teleurstelling! Ze leek enorm ongeïnteresseerd. Kussen deed ze niet echt. Ik zag ook dat ze beenhaar had, bij een transgender verwacht je dit niet. Probeerde zonder condoom gelukkig had ik er iets van gezegd. Pijpen trok op niks was een van de slechtste pijpbeurten dat ik al ooit heb gehad. Bij haar anaal geprobeerd maar na 20 seconden stopte ze er al mee en trok me gewoon af. Ben dan maar snel vertrokken. Want de zin was ver zoek..
Wat een teleurstelling! Ze leek enorm ongeïnteresseerd. Kussen deed ze niet echt. Ik zag ook dat ze beenhaar had, bij een transgender verwacht je dit niet. Probeerde zonder condoom gelukkig had ik er iets van gezegd. Pijpen trok op niks was een van de slechtste pijpbeurten dat ik al ooit heb gehad. Bij haar anaal geprobeerd maar na 20 seconden stopte ze er al mee en trok me gewoon af. Ben dan maar snel vertrokken. Want de zin was ver zoek..