Na zo'n 40 jaar wandelen, gistermiddag mijn eerste TS bezocht. Every inch a woman (+6). Wat heerlijk om na ruim een jaar weer een vrouw overal aan te raken, Ik voel me bijna 24 uur later nog steeds een ander mens, heel anders dan wanneer ik mezelf gewoon stevig heb zitten aftrekken.
Melisa is beurtelings een tijdje in Breda en in Enschede, en dan weer naar huis in Spanje. In Enschede parkeren bij een supermarkt (gratis
) en dan appt ze het huisnummer. Ze heeft nu lang zwart haar, lijkt niet zo direct op alle foto's, hoewel de kleine tattoo met haar naam wel klopt. Maar wat een leuke verschijning, na een kusje voelde ik me gelijk ontspannen als firsttimer.
Drie kwartier afgesproken, en ze stelde voor even in de andere kamer te roken. Kon ik haar bewonderen, haar hand op mijn been en daarna mijn hand op haar zachte blote dij.
Terug naar de slaapkamer uitvoerig haar tepeltjes gezoend en gelikt, vond ze wel fijn. Haar kleine broekje liet ze nog een tijd aan, en ik voelde eraan voor de zekerheid want alles voelde zo meisjesachtig aan. Glad en zacht, haar buikje, billen en dijen. Uiteindelijk ging het broekje natuurlijk uit, en kon ik haar piemeltje aanraken, en onderaan haar buikje kussen. Tijd voor condooms, en verder met mijn mond, de eerste keer van mijn leven pijpen, wel jammer van dat rubber maar is natuurlijk wel beter. Ze is echt gevoelig, als ik haar onder aan haar buikje of vlakbij de binnenkant van haar dijen kuste, sprong haar pik stevig overeind.
In 69 sabbelde ze lekker, en vulde haar 15 cm mijn mond. Uiteindelijk op mijn knieën tussen haar benen afgetrokken, en vrijwel op hetzelfde moment spoot zij ook een klein portie in haar condoom.
Na een papiertje om mij even schoon te maken bleef ze liggen, naast elkaar op onze rug, haar been over mijn been. Nu was de tijd wel zo'n beetje om, maar op mijn suggestie dat het tijd was om te gaan roken ging ze niet in. Ook nog niet toen ik 5 minuten later zei dat het toch wel tijd werd.
Uiteindelijk iets meer dan een uur binnen geweest. Geen woeste neukseks, maar ik wou sowieso als hetero niks anaal en dat kwam ook niet te sprake. Melisa is in ieder geval erg aardig en relaxed, en ik denk dat ik het wandelen maar weer eens oppak. En ze staat op mijn lijstje als ze in de buurt is, en op mijn vraag zei ze dat ik wel mocht terugkomen (moet je ook nog maar afwachten als oudere met een klein piemeltje). Ik geef haar een 8.