Iemand? Ziet er fantastisch uit. https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/eloa-timur-2.html
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWaarom probeer je zelf nietNiemand? Ik hoor het graag
Waarom bestaat dit forum denk je?Waarom probeer je zelf niet
Om te vragen, ok, maar soms moet iemand de eerste zijn en niet constant (3xna elkaar) vragen naar anderen hun ervaring, de klik die je zelf hebt verschilt van persoon tot persoon….. wat jij leuk, lekker, mooi vindt kan voor iemand anders gewoon of saai zijn…. Plus de dame in kwestie kan een beter gevoel hebben bij A dan bij B, (wat sowieso tot een andere ervaring zal komen) als jij je dan laat leiden door de recensie van À of van die door B, maakt ook al een verschilWaarom bestaat dit forum denk je?
Dit is een FORUM; geen vraagbaak, maar de bedoeling is om ervaringen uit te wisselen.Waarom bestaat dit forum denk je?
Zal foutje zijn want in 1 van de advertenties van vandaag zegt ze letterlijk "come fuck me"Zit nu in Lanaken, maar alleen massage.
In defense: als je twijfelt kunnen positieve reviews je over de streep trekken. Als je krappe beurs hebt wil je niet te veel geld verbranden aan waardeloze dates.Dit is een FORUM; geen vraagbaak maar de bedoeling is om ervaringen uit te wisselen.
Waarom moet iemand anders voor jou de kastanjes uit het vuur halen?
Ga zelf een keer en schrijf je ervaring op in plaats van alleen vragen te stellen.
Zal best, maar als mogelijkheden niks aangeven ben ik heel voorzichtig.Zal foutje zijn want in 1 van de advertenties van vandaag zegt ze letterlijk "come fuck me"
Ja is ook. Heb wel whatsapp kontakt gehad. Komt super vriendelijk over. Neemt de tijd ont reagerenVolg ! Ben ook benieuwd ziet er idd best oké lekker uit