Ik ben er ook geweest op zich een redelijke date. Ik was eigenlijk niet top fit maar alles verliep redelijk. Hou je van een versa trans dan zit je bij haar goed. Helaas te platte sekswerkers sex dus geen zoenen deed op een gegeven moment ook moeilijk met der billen pakken terwijl ze je beukt. Haar neuken is ook lekker. De kamer was netjes locatie is de straat achter stadsdeel kantoor de Leykweg. In het appartement hoor je stemmen en ze ging ff naar eruit maar snel weer terug. Mij pijpen deed safe andersom zonder. We waren voor anale verkeer zonder dus zonder modderaanslag. Bare is echt niet mogelijk vroeg ik laatst naar. O.ja poppers kan je beter thuis laten daar houdt ze niet van. Die pik was best groot maar beperkt van mijn poppers gebruikt.
Heb betere betaalde dates gehad. Voor mij geen herhaling. Ze zei nog dat ze morgen Delft zit. De volgende wordt een van mijn favorieten. Ander nadeel is dat ze bodylotion gebruikt voor anale seks. Voor lezers ik blijf neutraal of je er wel if niet heen moet gaan.
CG