- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Duits
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Penislengte
- 18/4
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Donderdag
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Afgelopen week bij Bens geweest. Goede, snelle afspraken via Whatsapp. Ze ontvangt iets buiten Braunschweig. Foto's kloppen helemaal met haar uiterlijk.
Eenmaal binnen uit de kleren waarbij ze je regelmatig gaat tongen en aan je pik gaat voelen. Mooie zachte borsten en haar grootste verrassing zat in haar slipje, mooie dikke pik. Veel tongen er elkaar zonder condoom pijpen. Heerlijk zachte dikke eikel heeft ze. Ze schoof een kussen onder mijn kont en heeft me zeer stevig geneukt. Ondertussen een beetje mijn keel dichtgeknepen. Ben niet de jongste meer maar toen ik kwam spoot ik weer als een 20 jarige zelfs tegen haar borsten. Heerlijk!
Eenmaal binnen uit de kleren waarbij ze je regelmatig gaat tongen en aan je pik gaat voelen. Mooie zachte borsten en haar grootste verrassing zat in haar slipje, mooie dikke pik. Veel tongen er elkaar zonder condoom pijpen. Heerlijk zachte dikke eikel heeft ze. Ze schoof een kussen onder mijn kont en heeft me zeer stevig geneukt. Ondertussen een beetje mijn keel dichtgeknepen. Ben niet de jongste meer maar toen ik kwam spoot ik weer als een 20 jarige zelfs tegen haar borsten. Heerlijk!