- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Penislengte
- 13
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/rotterdam/9454050-belen#photos
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vrijdag Belen bezocht. Ze stond aleen tijdje op mijn lijstje, maar twijfelde lang vanwege wisselende berichten over haar op diverse forums.
Belen is echt een beauty. Een van de mooiste she-males tot nu toe. Wees lief en respectvol en krijg hetzelfde terug.
Voor tz 50€ bijbetaald. Een boel geld, maar wel blij dat ik het gedaan heb. Was nu een Gfe.
Ik heb een prima half uurtje met haar doorgebracht op een hotelkamer waar zij ontving in Tilburg.
Ze spreekt redelijk goed Engels en Italiaans. Ze beweert echt van Philpijnse origine te zijn , maar dat kon ik niet controleren.
Ze heeft géén grote pik, maar hij werd wel goed stijf. Ik vond dat prima, deepthroat was zo géén probleem
Na afloop nog even een praatje gemaakt.
Prima adresje.
Belen is echt een beauty. Een van de mooiste she-males tot nu toe. Wees lief en respectvol en krijg hetzelfde terug.
Voor tz 50€ bijbetaald. Een boel geld, maar wel blij dat ik het gedaan heb. Was nu een Gfe.
Ik heb een prima half uurtje met haar doorgebracht op een hotelkamer waar zij ontving in Tilburg.
Ze spreekt redelijk goed Engels en Italiaans. Ze beweert echt van Philpijnse origine te zijn , maar dat kon ik niet controleren.
Ze heeft géén grote pik, maar hij werd wel goed stijf. Ik vond dat prima, deepthroat was zo géén probleem
Na afloop nog even een praatje gemaakt.
Prima adresje.