Ts Anaconda Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Freek1976

Newbie
1
27/06/24
0
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Mollig
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/anaconda-ts-for-you.html
Totale kosten (in euro)
100
Wees verwittigd, deze dame is niet die vanop de foto's. In het echt is dit een beer van een dame. Ik kwam binnen en wou absoluut niet blijven. Ze heeft me dan verplicht om het bedrag te betalen, anders mocht ik niet vertrekken. Bij deze gewaarschuwd.

Ik ben haar gaan opzoeken in Hasselt, haar foto's zijn 100% bewerkt, ze lijkt totaal niet op de foto's, ze is behoorlijk mannelijk, ze is te groot en heeft ook nog veel extra gewicht om af te maken, haar penis is bewerkt

Wees verwittigd, deze dame is niet die vanop de foto's. In het echt is dit een beer van een dame. Ik kwam binnen en wou absoluut niet blijven. Ze heeft me dan verplicht om het bedrag te betalen, anders mocht ik niet vertrekken. Bij deze gewaarschuwd.
Bedankt voor de waarschuwing en jammer voor jou.. als ik je een tip mag geven, wacht enkele seconden in de gang tot je "haar" goed gezien hebt. Vaak schuilen ze achter de deur maar gewoon blijven wachten.. Staat het u ..niet aan dan gaat ge weg

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan