Recensie Ts-Amanda, Rotterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
12
23/09/23
40
8
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2303817-ts-amanda
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Brazilian trans.
Petite girl with decent body and face. Good Brazilian ass.
Dress code was partially respected.
It is always a bit annoying when you arrive and the girl give you the feeling she didnt really read your messages about services. Overall didn't succeed to connect. Saying that, the girl was very flexible on what she proposed. I wanted her to be bottom and she could handle good dp and good fuck. She was really looking for customer satisfaction but she didn't acting and engaged. No deep french kiss at all.
So average meeting. Think she will adjust to what you want and if you want to fuck hard and deep a Brazilian ass that will make the job but very mechanical. Not a lot of (simulated) passion.
 
Brazilian trans.
Petite girl with decent body and face. Good Brazilian ass.
Dress code was partially respected.
It is always a bit annoying when you arrive and the girl give you the feeling she didnt really read your messages about services. Overall didn't succeed to connect. Saying that, the girl was very flexible on what she proposed. I wanted her to be bottom and she could handle good dp and good fuck. She was really looking for customer satisfaction but she didn't acting and engaged. No deep french kiss at all.
So average meeting. Think she will adjust to what you want and if you want to fuck hard and deep a Brazilian ass that will make the job but very mechanical. Not a lot of (simulated) passion.
Ik dacht er ook aan om haar te bezoeken. Maar via een reverse image search kwam ik uit op dit forum: https://www.forumtravesti.com.br/forum/por-região-resto-do-mundo/portugal/1413474-amanda-trans

De recensies zijn niet bepaald positief
 
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2303817-ts-amanda
Gisteren een date gehad met deze transdame. Dame ontvangt in een volksbuurt alwaar met dit mooie weer Johnny en Anita gezellig buiten zitten. Da's wel een minpuntje voor de privacy, die met onze scabreuze liefhebberij zo verbonden is, maar daar kon de dame niks aan doen.
Dame spreekt geen woord Engels, alleen Spaans, een taal die ik niet machtig ben.
Ik vroeg haar, met handen en voeten en google-translate, of zij tongzoende zoals op haar advertentie stond en haar antwoord klonk bevestigend.
Ik betaalde haar voor een halfuur en we kleedden ons uit.
Het is een prachtige vrouw, weliswaar met nepborsten van Braziliaans beton, maar op dit punt zijn mijn verwachtingen toch al nooit hoog gespannen.
We gingen op bed liggen en het feest kon beginnen maar dat deed het niet.
Haar lachende gezicht veranderde als bij toverslag in een hoofd waar de desinteresse van afdroop.
Oh nee niks tongzoenen! Ze ging maar weer snel op haar smartphone tokkelen, iedere seksuele handeling vergetend.
Uiteindelijk kwam het hoge (vertaalde) woord eruit: dame wil meer geld! En pas dan zou ze dit en zou ze dat....
Ik zei dat dit geen manier van doen was. Voor mij is tongen/GFE een must en ook zo afgesproken.
Lichtelijk ontstemd en op een toon van 'vader is niet boos maar verdrietig', stopte ik de hele seance en eiste het geld terug. Tot mijn verbazing gaf ze daar gehoor aan. Vervolgens vertrok ik.
Omdat ze het geld terug gaf, ben ik alleen maar een illusie armer.
Kans op herhaling nul. Misschien iets voor een collegawandelaar die tongzoenen niet nodig vindt.
Verder nog wat gezocht in Utrecht maar lauw loene.

PS: ik zag nog vorige recenties over haar, maar die waren mij niet helder genoeg.
Overigens stond haar review-mogelijkheid op Kinky uit, een veeg teken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan