- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Biseks
- Klaarkomen in mond
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Speciale kleding verzoek
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Rood
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/noordwijkerhout/8203183-diana https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/8210607-karolina
- Totale kosten (in euro)
- 200
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Ik als 50+ nooit gedacht om nog eens een trio te hebben met deze 2 slopers.
Mijn 2e trio met ze in korte tijd.Werkelijk alles is aan bod gekomen.
Ontvangst buiten Noordwijkerhout in een mooi apartement.
Na de douche eerst nog even zitten met de dames,waarna Karolina al snel de handdoek verwijderd terwijl Diana nog even bezig was.Daar zit je dan,op de bank met Diana tegenover je en Karolina, die al lekker aan het slobberen is.Afgewisseld door Diana en ondertussen een heerlijk massage van Karolina.
Verplaatst naar de slaapkamer,waar de een op mijn gezicht komt zitten en de ander in reverse cowgirl tekeer gaat.Daarna de rollen omgekeerd.Op bed door beide dames goed te pakken genoten tot het randje en toen het moment daar was,was het toch even schrikken voor de dames en voor mij. Zo'n hoeveelheid hadden ze en zeker ik niet verwacht en moesten er naderhand toch erg om lachen. Voordat er vragen komen over prijs en tijdsduur ,Karolina kom ik al aantal jaren en is nooit voor een uurtje.Meestal gaan we er ook nog samen even op uit.Link van Karolina is nog niet beschikbaar, zit op verificatie te wachten.
Over Diana, ze is nieuw in nederland en werkelijk een beest in bed.Ik was de gelukkige om haar eerste Hollandse klant te zijn.
Dus heren op zoek naar een trio,deze 2 dames zijn TOP.
Mijn 2e trio met ze in korte tijd.Werkelijk alles is aan bod gekomen.
Ontvangst buiten Noordwijkerhout in een mooi apartement.
Na de douche eerst nog even zitten met de dames,waarna Karolina al snel de handdoek verwijderd terwijl Diana nog even bezig was.Daar zit je dan,op de bank met Diana tegenover je en Karolina, die al lekker aan het slobberen is.Afgewisseld door Diana en ondertussen een heerlijk massage van Karolina.
Verplaatst naar de slaapkamer,waar de een op mijn gezicht komt zitten en de ander in reverse cowgirl tekeer gaat.Daarna de rollen omgekeerd.Op bed door beide dames goed te pakken genoten tot het randje en toen het moment daar was,was het toch even schrikken voor de dames en voor mij. Zo'n hoeveelheid hadden ze en zeker ik niet verwacht en moesten er naderhand toch erg om lachen. Voordat er vragen komen over prijs en tijdsduur ,Karolina kom ik al aantal jaren en is nooit voor een uurtje.Meestal gaan we er ook nog samen even op uit.Link van Karolina is nog niet beschikbaar, zit op verificatie te wachten.
Over Diana, ze is nieuw in nederland en werkelijk een beest in bed.Ik was de gelukkige om haar eerste Hollandse klant te zijn.
Dus heren op zoek naar een trio,deze 2 dames zijn TOP.