Zorro
Stamgast
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/cibel-and-manuella-echt-trio-2.html
- Totale kosten (in euro)
- €160
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Op de gekende lokatie in Lanaken dit aangename duo bezocht. Was prima. In half uurtje een intensief programma afgewerkt. Dames zijn ook lekker geil met elkaar, condoom wordt niet gewisseld. Dat komt de sexflow natuurlijk ten goede.
Ze zijn pro's, en ze zijn goed op elkaar ingespeeld. Uiteindelijk is het natuurlijk ook maar gewoon een toneelstukje, dat is heel soms te merken maar voor mij persoonlijk absoluut niet storend. Ik was mijn ergste geilheid gelukkig al eerder op de dag kwijtgeraakt, dus kon lekker doorgaan. Ik vrees dat ik anders bij deze behandeling heel snel mijn kruit zou hebben verschoten...
Ze zijn pro's, en ze zijn goed op elkaar ingespeeld. Uiteindelijk is het natuurlijk ook maar gewoon een toneelstukje, dat is heel soms te merken maar voor mij persoonlijk absoluut niet storend. Ik was mijn ergste geilheid gelukkig al eerder op de dag kwijtgeraakt, dus kon lekker doorgaan. Ik vrees dat ik anders bij deze behandeling heel snel mijn kruit zou hebben verschoten...
Laatst bewerkt: