- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Biseks
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ana-carolina-promo-duo-trio.html
- Totale kosten (in euro)
- 120
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Omdat het vrouwendag is, dacht ik vandaag aan een triootje met Carolina en Ana, dan kan ik er meteen 2 verwennen. Een paar jaar geleden ook een trio met Carolina gedaan, ik had daar geweldige lesbische herinneringen aan, dat ze elkaar oraal verwennen, maar dat is er helaas niet meer bij, het is nu iets koeler maar toch krijg je waar voor uw geld. Terwijl de ene u pijpt is de andere uw balzak aan het likken. Carolina deed facesitting, terwijl Ana op u wipt. Dan Carolina doggy style genomen en Ana ondertussen gevingerd. Uiteindelijk me afgetrokken op Ana haar borsten.
Uiterlijk : Carolina is mollig maar niet te met lekkere borsten. Ana is lekker strak. Ze zijn duidelijk geen 20 meer maar mogen zeker nog gezien worden en zijn heel vriendelijk.
Uiterlijk : Carolina is mollig maar niet te met lekkere borsten. Ana is lekker strak. Ze zijn duidelijk geen 20 meer maar mogen zeker nog gezien worden en zijn heel vriendelijk.