Iemand bekend met haar?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn????? Nog langsgeweest??Heb haar vandaag gemaild en ook antwoord gekregen.
Ze ontvangt in het centrum van Leiden.
Hoe was de afspraak zelf?Bijzondere dame, kijk uit voor de buren, die vermoedden dat er drugs gedeald worden ivm de continue aanloop
Nou, ik dus, ik ben er bijna twee uur geweest want klok kijken doet ze niet. Verdere info geef ik privé
graag hoor ik hoe het is bevallen maar is het echt waar dat er een oudere man in huis zit terwijl je met haar bezig bent? Betaald voor een uur en twee uur gebleven en vindt haar vent dat goed dan?!Nou, ik dus, ik ben er bijna twee uur geweest want klok kijken doet ze niet. Verdere info geef ik privé
Klopt, en ik heb hem na afloop hartelijk bedankt omdat ik zijn vrouw een uur had mogen lenenJa! Die wenst je zelfs veel plezier
Nee joh, het was leuk , gezellig en supergeilHeel bijzonder allemaal
De recensie is al geplaatstgraag hoor ik hoe het is bevallen maar is het echt waar dat er een oudere man in huis zit terwijl je met haar bezig bent? Betaald voor een uur en twee uur gebleven en vindt haar vent dat goed dan?!
Kletsen deed ze bij mij toen we uitgesekst warenIk ben deze week geweest en kan bovenstaande bevestigen.
Ze kan heerlijk pijpen en begon me spontaan te rimmen toen ze merkte dat ik het "niet vervelend" vond.
Kletst wel ontzettend veel en niet altijd even verstaanbaar. Je krijgt zo'n beetje haar hele geschiedenis te horen.
Ook alle gezondheids kwaaltjes komen voorbij, niets ernstigs maar toch wel een aardig lijstje. De dame heeft duidelijk al het een en ander meegemaakt.
Het was zeker wel een geil moment maar ondanks dat voor mij geen herhalings gevaar. Mailen en afspreken ging trouwens prima en vlot.
He Eddy, heb jij toevallig dat fotootje van Denise nog?Kletsen deed ze bij mij toen we uitgesekst waren
Met een pik in je mond is dat ook lastig.
Ieder bezoek aan haar is weer anders en geiler
sorry foutjeHe Eddy, heb jij toevallig dat fotootje van Denise nog?
Lekker extreem, ontzettend veel mogelijk, de klok doet niet mee, lekker kutje, pijpt goddelijkSuper aardige meid maar ook volledig geschuffeld. Zal wel door drugs komen.
Dat was eens maar zeker geen tweede keer voor mij.
Ik bezocht haar meerdere malen , Deze Tsjechische spreekt vloeiend Nederlands, Voor haar nummer en verdere info graag priveHeeft iemand haar e-mail of 06 want ze reageert niet via sexjobs mail? Heb in Nederlands en Engels gemaild…
En iemand nog wap ervaring met haar?
Hoor graag, dank!
- Bas