Algemeen Tippelzone, Luik, België

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je ziet er vaker ook wel een paar staan op die grote parking net voor je in Seraing de Rue Philippe de Marnix oprijdt. Ik vind het ook linke boel, op het vorige forum stonden best gekke verhalen van die verslaafde straathoertjes is Luik...

Gisteren naar grote parking aan Rue Marnix geweest. (fgtb)
Jonge gebruinde dame, mollig, dikke tieten, zwarte krullen.
Mogelijks een junk maar niet te zien, eerder een "hippie type".

Voor €20 leeggezogen en afgeslikt in de auto op de parking.
Wel een sterke lijfgeur, auto moeten ontluchten. Om die reden ook niet meer gevraagd dan pijpbeurt.

Lopen er meerdere rond in die omgeving. Als daar iemand alleen rondloopt in een jurkje, gewoon even stoppen en vragen

Gisteren naar grote parking aan Rue Marnix geweest. (fgtb)
Jonge gebruinde dame, mollig, dikke tieten, zwarte krullen.
Mogelijks een junk maar niet te zien, eerder een "hippie type".

Voor €20 leeggezogen en afgeslikt in de auto op de parking.
Wel een sterke lijfgeur, auto moeten ontluchten. Om die reden ook niet meer gevraagd dan pijpbeurt.

Lopen er meerdere rond in die omgeving. Als daar iemand alleen rondloopt in een jurkje, gewoon even stoppen en vragen
Oke ook een beetje prive ruimte in de buurt daar? Auto moeten ontluchten klinkt niet zo fijn. Prijs wel prima

Oke ook een beetje prive ruimte in de buurt daar? Auto moeten ontluchten klinkt niet zo fijn. Prijs wel prima
Vooraan de parking is tarmac met uitgelijnde parkeerplaatsen aan beide weerskanten. Staat meestal een auto of 2 te wachten, en rijden er verschillende in en uit om te kijken of er meisjes rondlopen.
Als je wat dieper de parking inrijdt komt deze uit op aardegrond waar geen lantaarnpalen staan, en waar er hier en daar plekken beschut zijn door hoge struiken.

Ik heb het persoonlijk gewoon op het midden van de parking gedaan gezien het maar vlug afwerken was in de auto. ALs je wat langer de tijd wilt nemen kan je dieper de parking inrijden. (Ook veiliger indien controle. Ik zie politie zelden verder doorrijden op de parking)

Sommige meisjes hebben ook appartementen in de buurt, maar de meesten wonen ergens in de bosjes naast de parking (je ziet daar regelmatig dames en junkies in verdwijnen)

Lijfgeur inderdaad niet zo leuk, daar heb je spijtig genoeg 50/50 kans op.
(Mogelijk om wat deodorant en vochtige doekjes in de auto te leggen, maar komt misschien beledigend over. Nooit geprobeerd)

Ik zal update geven over die locatie want als je van plan bent overdag een bezoek gaat brengen ben je eraan voor de moeite want er staat een lege politie auto op de parking en voor de zandweg staat een wagen van Securitas om eventueel klanten of meisjes af te schrikken.

Ik zal update geven over die locatie want als je van plan bent overdag een bezoek gaat brengen ben je eraan voor de moeite want er staat een lege politie auto op de parking en voor de zandweg staat een wagen van Securitas om eventueel klanten of meisjes af te schrikken.
Niet elke dag, gebeurt gewoonlijk wanneer het heel mooi weer is.
Deze week nog 2x geweest met wat miezer regen, meisjes deden hun werk gewoon achteraan op de parking.

Op dagen dat het mooi weer is nemen ze je mee naar een verlaten fabriek waar geen kat komt, om politie te vermijden.

Securitas wagen is van op Rue Marnix, meisjes aan de ramen huren soms bewaking in op drukke momenten.
Wanneer er politie op de parking staat tippelen de straatmeisjes in de zijstraat richting Rue Marnix, of op de grote parking midden in het centrum. (En rijden ze bijgevolg met je mee naar een verlaten fabriek)

Zou in ieder geval sowieso pas om 21-22u gaan, dan is er het meeste activiteit.

Terug
Bovenaan Onderaan